Ik vind Lynn los op zichzelf niks (sorry). Wat je er nog meer van maken kunt: Jaylynn Faylynn Caithlynn Lynne Lynnette Marylynn Faith-Lynn Rosalynn Evalynn Lynnde Lynnsey/Lynndsey Jocelynn(e) Ik dacht eerst dat ik Caithlynn en Rosalynn uit mn rijtje het mooist vond staan, maar vind bij beiden toch dat je het volgende effect krijgt als je de naam leest: Rosaly-nn. Bij Evalynn lees ik wel echt twee namen: Eva-Lynn. Misschien daarom voor de schrijfwijze Rosa-Lynn gaan als dat een naam is die jullie mooi vinden. Caith-Lynn zou ik ook niet doen omdat Caith geen losse naam op zich is. Faith-Lynn zou nog kunnen.. Of Jocelynn(e) Edit: lees nu pas je aanvullende deel. Dan hou je dus over: Fay(e)-Lynn Rosa-Lynn Mary-Lynn Eva-Lynn Jay-Lynn Faith-Lynn (Faith betekent 'hoop', misschien mooi icm. de vernoeming?)
Dankjewel voor het uitgebreid meedenken. Één van onze favorieten staat hier ook tussen. Moet zeggen hoe meer mensen die naam vernoemen en hoe vaker ik hem in mijn hoofd zeg of hard op.. Hoe mooier ik de naam ga vinden, en het gevoel erbij krijg dat deze naam echt bij ons zal passen. De naam die wij eerst als nummer 1 naam hadden is een naam waarbij de naam voor het streepje kort is. Ik vind dan met uitspreken alsof je twee losse namen uitspreekt ipv één naam. Omdat de laatste letter van de naam voor het streepje door de uitspraak een soort van punt geeft. Waardoor Lynn er achter na mijn idee niet meer tot zijn recht komt.
Misschien: Evelynn / Evlynn Adalynn / Adelynn Jaelynn Jazlynn Ashlynn Catelynn / Caitlynn Elynn Emmalynn Kaelynn Kathlynn Raelynn
Ik ken een Evalynn, zonder streepje. Echt een hele leuke naam, past heel goed bij het meisje! En het is echt één naam bij haar, dus niet Eva en Lynn als losse namen. Ik moet wel zeggen dat het meestal wordt afgekort naar Eef. Maar dat past ook heel goed bij haar, tis een pittig meisje. Ook vind ik Anne-Lynn en Rosalynn erg leuk. Ik las gisteren trouwens Liselin, dat vond ik ook wel heel schattig klinken.
Kate-Lynn / Caitlynn Rosa-Lynn / Rosalynn Zijn de namen die me meteen door 't hoofd gingen Ik vind dat er prachtige namen hiertussen staan allemaal!