Meiden wie o wie kan even helpen.. Misschien de dames met veel ervaring hier op het forum, RoGiJuLi oid? Voor alle duidelijkheid.. ik ga er echt niet vanuit dat het raak is. Zit nu ruim 2 weken na eisprong met utrogestan. Dinsdag getest, was wit. Maar moest nog paar dagen doorgebruiken en vandaag weer testen. (Ze zei sommige vrouwen maken traag hcg aan) Zit vandaag op 15 dpo als het goed is. Vanmorgen getest; action helemaal wit en kruidvat zag ik eerst niks en toen dit streepje (zie foto) Met ziekenhuis overlegd, gyn denkt niet dat ik zwanger ben en had gezegd stop maar met de utro. Maar assistente zei we kunnen niks met zekerheid zeggen. Dus afgesproken met assistente het dit weekend aan te kijken.. Nu dus net toch weer even getest met een gevoelige dipstick van 2besure en die is mega wit. (Ook foto) had geen andere kv 2v5 in huis.. Heel eerlijk gezegd, het lijkt me eigen vrijwel onmogelijk dat ik zwanger ben. En nu wil ik dus stoppen met de utrogestan. Ben het wachten zat en heb liever duidelijk zwanger of niet zwanger. Wat zeggen jullie; kv is indroogstreep? En zal ik met de utro stoppen? Ik vind het zo zinloos om utro vanavond weer te gebruiken terwijl het totaal geen zin heeft ga nu langzaam naar dag 40 vd cyclus...dus heb het wel een beetje gehad.. Wie ow wie kan mij helpen? Graag gewoon eerlijk zijn Wat is nu wijsheid.. Ik weet zelf namelijk bijna zeker dat dit kansloos is.. zoek alleen wat bevestiging zodat ik niet met twijfel ga stoppen met de utro. Alvast heel erg bedankt!
Ik heb geen verstand van de hele mmm.... Maar zie wel echt een streepje op je test. Als ik jou was zou ik de utro toch maar nemen!
Ah jeetje dat ik dan nu diegene moet zijn die tegen je moet zeggen dat de KV vals is. Het gene wat je ziet is naar mijn mening geen streep maar een ophoping van vloeistof. Je zou voor de zekerheid zondagochtend nog eens een KV test kunnen doen en zolang de utro blijven inbrengen. Dat kan iig niet zoveel kwaad. Ik hoop iig dat je snel heel blij nieuws hebt!!
De dipsticks zou ik meteen weggooien!! Ik heb meerdere positieve testen in m'n handen gehad vorige ronde en ik ben helaas toch echt niet zwanger.. je kruidvattest is indd ook wat vaag.. toch zou ik overmorgen de andere kruidvattest doen om te kijken of het toch niet stiekem oploopt! Heel veel succes ik hoop dat je snel een mooie test in handen hebt!
Ik zie hem ook op de kruidvattest. Maar kan alleen niet zien of hij roze of grijs is. Ik weet niet of je deze foto meteen hebt genomen na het doen van de test? Want kruidvat heeft vaak langer tijd nodig om het streepje donkerder te kleuren.
Ik zou ook nog even doortesten want zie ook streep op kruidvat, kan alleen de kleur niet bepalen dus nog even doorgaan
De foto is niet meteen genomen. Misschien half uurtje erna? Dus wel buiten afleestijd. Binnen afleestijd was bijna niks te zien, misschien minimaal maar echt zo goed als niks. Heb toen zoontje aangekleed en zelf gedoucht. Daarna zag ik dus dit. Bovenste is onbewerkt, onderste is wat scherpgesteld. Ik heb geen kv testen meer in huis. Had vandaag geen tijd om naar de winkel te gaan dus is vriendlief er na zn werk langs gereden alleen waren de 2v5 op.... uiteraard hebben wij weer. Dus heeft die lieverd de early testen meegenomen van de kv, die plusjes. bij vorige zwangerschappen knalde deze testen wel maar zit dus te twijfelen of ik die morgenochtend zal doen.. zal vast geen nut hebben?
Anders had ik gedacht van wacht maar lekker af.. Maar twijfel nu dus vanwege de utro wat ik zal doen.
Ik zou nu nog even doorgaan, en dan op basis van een kv test van morgen beslissen. Als hij is opgelopen dan zou het mooi zijn. Maar eerlijk gezegd voor 15 dpo is hij wel heel licht.
Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken. Ga er niet vanuit maar ga dan toch vanavond nog eenmalig bollen inbrengen. Ik heb dus alleen de plusjestesten in huis (kruitvat hier had de 2v5 dus niet meer). Is dat wel goed? Of is dus beter om wel de 2v5 te doen? Dat ik desnoods morgenochtend naar een andere kruitvat ga die ze hopelijk wel heeft? Dat ik dan mn ochtend urine even opvang en bewaar? (en kan ik dat dan bewaren op kamertemperatuur?)
Ik zie ook een streepje, maar wel idd veel lichter dan je zou verwachten...je kunt ook niks drinken morgenochtend en naar het KV gaan en daarna testen..veel succes in elk geval!
Ik zou idd ook echt nog even doorgaan.. Waarom ben je er zo van overtuigd dat het niet gelukt is? Je krijgt misschien spijt als het ineens wel raak blijkt te zijn.. Je kunt het beste vergelijken idd met dezelfde test en als je de urine opvangt komt dat vast helemaal goed. Hoe je dit het beste kunt bewaren, echt geen flauw idee.. ik zelf zou zeggen: als het niet te lang duurt, gewoon op kamertemperatuur.. als het wel lang duurt in de koelkast, maar zeker weten doe ik het niet. Ik duim voor je meid!
Ben ik dan de enige die ziet dat de streepjes te dicht bij elkaar staan? En rechts van het 'streepje' zie je toch 1 grote vlek? (Misschien ligt het aan mij hoor!) Ik zou wel nog eens met een KV testen. Zo kun je ze vergelijken. Ik hoop voor je dat ie morgen KNAL positief is en je nog even door moet gaan met die vieze bollen 🍀🍀
De reden dat ik er van overtuigd ben is eigenlijk ook uit zelfbescherming, maar vooral omdat het zulke lichte streepjes zijn en andere merken niks aangeven.. Heb 2x eerder vergelijkbare streepjes gehad, maar dan op 8/9dpo en dag erna foetsie en daarna ongesteld. Ben er verder gelukkig heel rustig onder, was dinsdag ff behoorlijk van slag, even met mijn witte test gesmeten... Nu ben ik weer lekker nuchter Maar idd beter 1 dagje doorgaan en het zeker weten dan spijt hebben... Colinn je zou best gelijk kunnen hebben hoor! Jullie horen van me als ik meer weet!
Ik heb geen ervaring met lange cyclussen maar dan test je toch ook later positief misschien of is dat altijd 14 dagen na een ovuluatie?
Ik heb nog nooit een indroogstreepje gezien op n kv test. En ik vind het wel n rechte streep.. Aleeen nog erg recht.. Ik denk dus wel dat er 'iets' in je lichaam bezig is. Ik zou morgen ochtend lekker die plus test doen, je urine bewaren.. En dan naar de kruidvat rijden, en die ook nog doen erna haha. Tnzij er natuurlijk een duidelijke plus, op de plustest staat hihi.. En nu niks meer drinken. Voor je gaat slapen nog even goed leeg plassen. Is het precies de goeie urine morgen ochtend haha
Ik vind hem ook een tikkie te ver naar links staan en het is een pennestreep. Daarbij genomen dat je 15 dpo bent en het resultaat er niet binnen 5 min stond ben ik bang dat het opgehoopte vloeistof is. Bekijk bijlage 525870 Als de test vandaag niks laat zien (waar ik bang voor ben) dan maar stoppen met de utro. Balen meid!!