ik zit erover te denken om een webshop te beginnen. nee, niet een waarvan er al 1000 zijn. ik zoek iets vrij unieks, waar vraag naar is. dus, wie heeft er ideeen? wat missen jullie nog wat je kan kopen op het net? graag jullie ideeen en meningen bedankt alvast
Ik heb wel een idee. Aangezien ik niet handig ben met een naaimachine (anders had ik het wel gedaan) Fietszittingen ofzwel kussentjes maken voor in de stoeltjes.
pfoei ik denk dat zo'n beetje alles wel te krijgen is op internet... @ patroeschka ik ken een webshop die dat soort dingen maakt, ik weet niet of ik de link hier mag neerzetten, dus als je hem wilt weten moet je anders maar even een pb sturen...
Nou idd je haalt me de woorden uit de mond. Jij wilt toch een zaakje beginnen, dan moet je zelf ook verzinnen waarin. De meesten doen het andersom, komen iets tegen en bedenkend an dat ze daar wel een zaakje in kunnen beginnen, zeg maar
Ik vind het zo vreemd als mensen roepen dat ze een zaak willen beginnen, maar geen flauw idee wat voor iets Ik bedoel, dat moet toch bij je passen, met dat idee speel je al lange tijd, je hebt al een hoop dingen uitgezocht, het heeft al vorm gekregen etc. etc..... Lijkt me? Ik hoor en lees het trouwens steeds vaker dat mensen dat roepen, dat ze voor zichzelf gaan beginnen maar nog niet weten wat. Ik vind het niet erg sterk en geloofwaardig overkomen eerlijk gezegd... Moest het ff kwijt
Misschien kun je aanbieden webshops van anderen te gaan beheren? Want nu zeg je 'ik wil graag een webshop beheren, maar weet niet wat ik moet verkopen', dus gaat 't meer -in mijn ogen- om het beheren ipv het verkopen...
Voordat je iets gaat beginnen is het heel goed om een ondernemingsplan te hebben. Of dat nu een webshop, een winkel of een marktkraam is. Vind het wel raar dat TS vraagt om ideeën, als ondernemer moet je een soort van "klik" hebben met je producten die je verkoopt. Vind het wel erg makkelijk om zo maar even een webshop te beginnen. Of ben ik nou uhm.....
Hihihi, ik moet ook wel een beetje lachen dat je een webshop wilt maar niet weet waarin. Ik krijg dan altijd het gevoel dat mensen denken binnen te lopen zodra ze een webshop hebben Ik vind dat als je een webshop wilt dat je dat moet doen met iets waar je passie ligt. (een voorbeeld) Je gaat toch geen gebreide mutsjes verkopen als je een hekel aan breien hebt? dat hou je nooit lang vol...
Behalve als je ergens een oud vrouwtje vindt die die dingen voor 'n habbekrats voor jou breit en jij ze weer voor meer kunt doorverkopen, haha!
Dan nog moet er een klik zijn....Je moet er toch iets van afweten hihihi. Ik zou me niet gaan verdiepen in gebreide mutsen. Maar ja, wie ben ik
Ja, stel dat iemand vraagt wat voor wol het is, handgeverfd of machinaal weet ik veel Je zou er maar allergisch voor zijn, moet je chirurgenhandschoentjes aan doen om het vast te pakken
En reken maar niet dat je binnenloopt zonder er hard voor te moeten werken. Daar verkijken mensen zich ook nog al eens op. IK werk parttime, maar de overige uren stop ik in mn webshop en samen is het echt wel een fulltime baan als je iets bereiken wilt.
Neem nou een winkel die om 09:00 open gaat en om 18:00 sluit.... Denken sommigen nou echt dat je dan ook thuis bent om 18:15? Als eigenaresse in ieder geval niet, lijkt mij inderdaad ook bij een webshop. Ik draaide vroeger mee in onze snackbar, de deuren gingen open om 12:00 en dicht om 23:00. Voor ons was dat beginnen om 10:00 en rond de klok van 00:30 klaar. Ik denk wel eens dat alleen mensen met een eigen zaak dat begrijpen
Ja het is natuurlijk naief te denekn dat je zomaar even een webshop opent. Of het nou een gewone winkel is of een webshop er komt heel wat bij kijken. Ten eerste natuurlijk het belangrijkst wat ga je verkopen. Maar ook hoe. Hoe wil jij mensen trekken naar je website en nog belangrijker hoe wil je zorgen dat ze er ook wat gaan kopen. Het lijkt me heel wat werk wat je niet 123 even doet.