Hoi ladies Willen jullie even met me meedenken. Ik ben nu 13 weken zwanger van ons derde wonder. Meisjesnaam zijn we al overuit maar kom gewoon niet op leuke jongensnamen. Ik vind het belangrijk dat t past bij L.una en B.odhi Hoop dat jullie leuke suggesties hebben
L.una, B.odhi en Aiden, Alex, Destin, Espen, Fender, Ferre, Jelmer, Keo, Kiran, Marnix, Milo, Miron, Morris, Nolan, Ravi, Revi, Rivas, Rodin, Romijn, Sebas, Silas, Stian, Thian, Viggo, Xavi, Yanick, Youri, Zeger
Connor Ilay Iven Quince Xavi Hayden Rylan Dylan Callum Jeremy Rodney Sidney Zane Nathan Damian Calvin
Luna Bodhi & Joas Luna Bodhi & Joaz Luna Bodhi & Joey Luna Bodhi & Jaimy Luna Bodhi & Mikay Luna Bodhi & Roan Luna Bodhi & Tygo Luna Bodhi & Xavi Luna Bodhi & Quint Luna Bodhi & Mika Luna Bodhi & Vigo
Meestal schud ik ze zo uit mn mouw, maar vind het maar lastig dit keer! Sunny! (zie mn uitleg onderaan) Kelvin Aaron Camiel Fender Timber Ludo Dex Boaz Rico Rex Timo Wessel Valentijn Misschien anders ff speuren naar een naam die ook qua betekenis past bij de andere twee (Luna= maan, Bodhi= verlichting/verbetering van de strijd, dus wellicht Sunny (zonnig) of een andere naam met 'licht/verlichting' of iets vergelijkbaars als betekenis)?