Ei gemist?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door 4days, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!

Even een vraagje...
    Ik zit nu in dag 7 van mijn cyclus. Sinds het begin van de cyclus is de temp omlaag gegaan tot 36,5, maar vandaag schoot hij ineens omhoog naar 36,7. Gisteren had ik ook al een klein beetje rekbaar slijm, maar vandaag heb ik echt veel rekbaar slijm, ik kan er echt van die draden aan trekken. (sorry voor de details ;) )

Is dat nu al mn eisprong geweest?! :$ En ben ik nu dus te laat? Mn vriend komt vanavond pas laat thuis, dus nu snel klussen zit er niet meer in. En de afgelopen 3 dagen is er ook niet gebeurd op klusgebied vanwege de late diensten van mn vriend... En ik had ook geen eisprong verwacht op dag 7...

Ben nu een beetje bang dat de ronde voorbij is zonder een kansje. :(
    Ik weet overigens (nog) niet hoe lang mijn cyclus duurt.

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ik denk dat je dan vandaag misschien je ei hebt..
    Als je morgen nog hogere temp hebt heb je misschien je ei al gehad... denk dat het toch nog even wachten is op de temnperatuur van de komende dagen. Tot dan gewoon blijven klussen!

Succes!

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Ik denk ook dat je je ei nog niet hebt gehad, maar dat hij er wel aan zit te komen...
    dus vanavond toch maar even klussen..
    en je temp in de gaten houden.. ik denk dat hij nog iets hoger moet stijgen voor een duidelijke eisprong..

heb je ook een kaartje van FF??

4. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames! Bedankt voor jullie antwoord. Heb voor de zekerheid een ovu-test gedaan, maar die was negatief. Maar ik ben erg blij dat jullie denken dat de eisprong er nog zit aan te komen! Ik hou het ook bij op FF ja, maar ik moet straks nog even uitpuzzelen wat de goede link is...

5. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Vaak moet je wel een stijging van 0,5 hebben wil je eisprong geweest zijn Ik zelf schommel altijd tussen 36,4 en 36,7 en na de eisprong heb ik boven de 37,2.

Deel Deze Pagina