Kent iemand deze site? Ik zit er net op de te kijken en je kunt cupcakes bestellen en laten bezorgen, door heel Nederland. Volgens mij zitten ze in Haarlem en ik woon zelf in Limburg....heeft iemand hier weleens iets besteld? Gaat dit goed (als je verder weg woont bedoel ik dan) ? Ben benieuwd..
Die ken ik! Het bestellen en betalen gaat heel makkelijk. Je krijgt de volgende dag de cupcakes binnen. Leuk om als kadootje te sturen voor iemand. Groetjes, RMR
komt ook over als een lekker betrouwbare reactie van iemand die vandaag registreerd en 1 bericht heeft geplaatst Maar sorry ik ken het niet.
Ik ken het niet maar het ziet er heerlijk uit zeg! Moct je er wat bestellen laat het ons even weten hoe ze zijn
Iedereen begint op 1, dus ik zie niet in waarom dat niet betrouwbaar zou zijn? TS: Ziet er goed uit, laat je weten of het wat is?
dan ben ik vast te wantrouwig, maar vind het te toevallig dat iemand een account aanmaakt op de dag dat zo'n vraag wordt gesteld, geen banner of avatar heeft en verder geen berichten nog heeft geplaats
Ha ha, ja ik geef je gelijk hoor. wel heel toevallig dat diegene net het bedrijf kent en het ook het eerste bericht is. Bedrijven googelen zichzelf natuurlijk vaak en ZP komt best direct naar voren. maar wel slim natuurlijk,
Omdat dit heel vaak door bedrijfjes wordt gedaan op andere forums. Dit is iets te toevallig. TS: ik heb er geen ervaring mee.
Ik ken TJ niet, maar waarom perse die? Ik zou liever iets uit de buurt nemen zodat je echt naar de winkel kunt gaan, ook als er iet smis zou zijn. Ik weet niet waar je in limburg woont maar in eijsden zit er 1 die taarten en cupcakes maakt en ik heb van meer mensen gehoord dat die super is. Wil ik de taart ook laten maken voor 1e verjaardag. misschien heb je er iets aan, www.gateauke.nl
Ik wil ook liever iemand in de buurt maar ik kan echt niets vinden!! Ik woon in de buurt van Venlo...
Die creataart ziet er wel goed uit en is idd in de buurt van Venlo. Nou weten wij alvast waar we de taart van de meiden gaan bestellen.
Hier kun je veel (hobby)taartenbaksters vinden Taart bestellen -- Taartbestellen.jouwpagina.nl infoTaartje.nl - Taart bestellen Succes ermee!
Echt waar? Hoe heb je gevonden dan? Ik zoek al zo lang via Google.....duh.....wat stom van mij zeg. Maar bedankt, ik ga meteen kijken. Ik krijg er zo'n trek van!!