Nu bijna 35 weken en er wordt zwaar getwijfeld over een naam. T.ess & M.arit. vinden we beide mooi, maar niet zonder twijfelpunten Dit komt onze achternaam begint met de S en mn vent zn naam begint met de M. Dus met de 1 veeel sss-en en de andere lastig met de post. Jullie nog leuke ideeen? Ohja we vinden 't ook wel belangrijk dat het past bij L.uka (J) Dankudankuu
Marit vind ik leuk! Ook leuk bij de naam van jullie zoon. Misschien zit hier iets tussen: Isa Noa Evi, Evy, Evie Mila Lynn Loïs Iris Maud Jada Nora Senna Julia Merel Nova Lize, Lise Vera Nienke Tessa Yara Lauren Eva Femke Mirte Fenne Veerle Bente
T. vind ik de leukste naam, en ook het leukst bij de naam van de broer. Maar de combinatie met de achternaam is inderdaad wel lastig.. Andere ideetjes die niet beginnen met een M, L of S en niet eindigen op een S-klank: Abby Alina Amber Amy Anouk Bente / Benthe Britt Carmen Cato / Kato Charlie Eden Eef, Eefje Elena Elin Eline, Elina Elize / Elise, Elisa / Eliza Ella Else, Elsa Emily Esmee Eva Evy / Evie Fay Feline Fem Fenne, Fenna Flore, Florine Gwen Hanne, Hanna / Hannah Indy Isa, Ise / Ize Iva Izzy Janne, Janna Jasmijn Julie, Jolie Juul Karlijn / Carlijn Karo / Caro Kate Kirsten Kyra Naomi Nena, Nina Ninthe Nola Noor, Nore, Nora / Norah Nova Olivia Philine Philou Quinty Riva Robin Romée Rosa, Rosie Ruby Tara Tessie, Teske, Tesse, Tessel Tirza / Tirsa Veerle Vesper Viënne Vieve Yara Yinthe Yuna Ziva Zoë
Liva Livia Zoe Jill Noa Julia Esmee Isa Benthe Eva Fay Jacintha Noe Lindsey Linde Chloe Kyra Elisa Elin Dana Demi Dewi Sarah Norah Yara
Evt een tweede naam zodat de initialen anders zijn dan je man? Dan is het minder lastig met de post. En verder zou ik daar niet te moeilijk over doen hoor. Tegenwoordig gaat er zoveel via de mail En het is maar een aantal jaar toch, tussen de 12 (?) en tot ze het huis uitgaan? Daarvóór maak je de past toch zelf open. Ik zou het belangrijker vinden dat ik de naam ook echt mooi vind en wil geven dan dat er soms een envelopje door de verkeerde wordt opengemaakt.
De namen vind ik allebei mooi bij L passen. Marit vind ik leuker. En Tess S.... Vind ik echt niet lekker klinken. Wat vind je van Tessa? Dan kun je haar in hwt dagelijks leven gewoon Tess noemen.
het is wel Tess Schr... dus 't is niet helemaal een S maar vind 't toch een beetje storend. Tessa vind k t dus helemaal niet Marit was onze eerste keus maar die M he XD Vind 't zo gek om de kleine dan 2 namen te geven terwijl L er maar 1 heeft. wel weer een boel mooie namen. ga de strijd nog maar eens aan.
Het zal toch meestal dhr en voor je dochter mevrouw M. Sch.....zijn. Zou me er echt niet door laten weerhouden, Marit dus!