Graag jullie mening over de naam...

Discussie in 'Babynamen' gestart door Zusje14, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke naam bij N.ynke?

1. Fenna

2. Evi

3. Lotte

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Evy en Lotte vindt vind ik geen namen voor een volwassen vrouw. Fenne vindt ik niet zo mooi en niet echt passend hij Nynke omdat ze beiden op een e eindigen. Ik ken een meisje wat Fenna heet, het is een mooi lief meisje-meisje en ik vind het heel mooi staan.

2. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fenna de leukste! Maar als je hem te hard vind zijn
    Jenna of senna misschien opties?
    Klinken iets zachter maar toch stoere meiden namen;)

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb Lotte gestemd, niet omdat ik dat de mooiste van de 3 vindt, maar vind wel dat die er het beste bijpast. Vind zelf Evi wel leuk leukst.

4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ik zeg Fenna of Evi!

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Lotte! Maar ik zou er voluit Charlotte van maken zodat de naam internationaal ook nog uit te spreken is. ;)

6. Zusje14

Zusje14 Nieuw lid

21 jun 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie allemaal zo meedenken! Goed om jullie meningen te horen, al zijn die (had ik kunnen verwachten) ook nog wel verdeeld. Denk nu toch sterk aan Fenna - evtl Fenne maar vind Fenna eigenlijk wel weer beter uitspreekbaar.

Merk ook dat nu ik Fenna wat vaker uitspreek dat deze toch ook wel zachter kan klinken, of misschien is het wel gewoon gewenning. Wat ben ik soms jaloers op anderen die al jaren weten wat 'de naam' is of al vroeg in de zwangerschap heel zeker zijn. Ik zal wel weer tot het laatste moment twijfelen, was de vorige keer ook al zo...

7. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik vind Fenna juist lief klinken. En een tikkeltje stoer.

8. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Dat je er zo lang over doet is ook heel normaal hoor... het is iets voor levenslang waar je gewoon geen spijt van wil krijgen! Mening van anderen kan er bij helpen maar jullie moeten er als ouders vooral achter staan ;)
    Ik vind alle namen er eigenlijk wel bij passen, de tip die ik je nog wil mee geven is kijk ook goed naar jullie namen en naar de achternaam ;)
    Dat wil ook nog wel eens verschil uitmaken in uitspraak als je het voluit zegt of op schrijft ;)
    Succes!

9. misa

misa Niet meer actief

Evi, erg leuk! Net als Eva. :)
    Maar fenna vind ik ook wel leuk klinken!

Deel Deze Pagina