Graag jullie mening over dit jasje.

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 11 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Hier ben ik wel mee eens. Ik vind het model erg leuk en ts heeft een figuur waar ik jaloers op ben maar ik zou zoiets gewoon in een effe kleur kopen.

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    dit dacht ik dus ook. Ik ben ook slank, maar no way dat ik dat jasje aan zou trekken, het is echt te puberaal, voornamelijk door die tekst en het model.

Daarnaast ben ik het met Tuc en Mol eens dat ik het niet zo geschikt vind om het voor de klas te dragen.Ik heb ook moeite met bv speelgoedpistolen voor jongetjes.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Al is het er maar een! Die wil je dan toch zoveel mogelijk beschermen. Ik kan mij goed voorstellen dat zulke printen traumatisch kunnen zijn .

4. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Jeetje wat een onzin over een camo print. Ben zelf militair geweest dus ik ben een wandelend trauma geweest voor evt oorlogskinderen? Is dit niet een beetje vergezocht? Dus alle camouflage is slecht?
    Moet ik gaan uitleggen dat militairen ook goede dingen doen, zoals hulp bij humanitaire rampen? En deze discussie over een jasje... dear lord! Dacht dat we volwassen waren. Ben er gewoon boos over!er wordt verdorie de meest rare reacties gegeven op een, imo normale vraag. Beetje trend de laatste tijd hier!

Ts, ik hou niet van coolcat maar als jij je er lekker in voelt: gewoon dragen. Je hebt een mooi figuur, kan het prima hebben!

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier wel, 3 klassen met kinderen van het azc die gevlucht zijn uit oa Syrie. Legerprint is hier een expliciete no go.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Je hebt totaal niet begrepen waar wij over vielen. Militairen doen in mijn ogen altijd goede dingen. Niet altijd leuke dingen maar wel nodig helaas. Maar ik vind het niet nodig om die camouflage print als verkleedkleding of als modeitem te gaan gebruiken. Ik vind dat totaal ongepast.

Wat betreft het trauma voor kinderen...ja voor kinderen uit een oorlogsgebied ben je als militair misschien wel een wandelend trauma in die kleding. Maar dat kun je die kinderen niet kwalijk nemen, die hebben iets vreselijks meegemaakt. En ik denk dat met het toenemend aantal vluchtelingen dit absoluut iets is waar scholen e.d. overna moeten denken en hier wellicht een (ander) standpunt over in moeten nemen.

7. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Niet leuk! Het jasje is veel te kort en flatteert totaal niet. En dan die tekst, afschuwelijk! Een no go voor een kind en al helemaal voor een volwassene

8. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    #248 Katja77, 14 feb 2017
    Laatst bewerkt: 14 feb 2017
    Laat maar ;);)

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    nee.. Vindt het een kinderlijk jasje

10. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Eens. Ik vind het met name onvolwassen ogen. Ik zou zelf gaan voor een zwart ( spijker) jasje dat iets langer is.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind het jasje niet echt leuk.
    Niet eens zozeer om de print, maar meer om het model. Hou ik niet zo van haha.

Mijn zoon heeft deze winterjas van name it met legerprint aan de binnenkant, mag dat wel? 😂
    name-it jongens winterjas max groen - Schweigmann

12. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Nee, dat mag ook niet. :D

Om nog even over camouflageprint terug te komen: hier in Frankrijk loopt Jean et tous les hommes ermee rond. Oorlogszuchtig? God nee, daar zijn ze te lui en eigenzinnig voor. Waarom dan wel? De jacht uiteraard! De kans een gratis reerug te scoren in ruil voor een middagje gekleed in je combats op een koehoorn te blazen (en zo nu en dan een schot te lossen) laat bij de gemiddelde Fransoos nog altijd het modegevoel op een laag pitje branden.
    Ik zou er overigens wat voor geven mijn buurman met een 'absolutely stunning' printje op zijn rug te zien rondlopen...:D

13. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Wahahahaha!

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik in mijn eigen klas alleen al vier! Echt niet dat ik dit dan aan zou doen! Als er een vliegtuig overkomt duiken ze al weg...

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nee, nu heb je me nieuwsgierig gemaakt hoor!! :p

16. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    26 pagina,s over een jasje😩

17. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Leuk!!!! :)

18. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Dat dacht ik ook....! :p

19. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik kom hier alleen om reacties te lezen :D

Ot: jasje is niks mis mee. Zwarte top eronder en zwarte broek en je bent good 2 go!

20. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Haha ja ik ook. Dat dit topic nog loopt

Vind het jasje ook prima kunnen

Deel Deze Pagina