Maak nog eens een foto met zwarte kleding eronder. Ik vind hem superleuk hoor, weer eens wat anders. En meiden van 12 dragen alles dus daar moet je meniet door laten weerhouden!
Los van hoe het jasje valt, heb ik vooral moeite met legerprintjes als je voor de klas staat. Maar dat ben ik
Vandaag zag ik Fred van Leer in een legerprint jasje, die heeft er verstand van zou je zeggen toch! Ik vind hem leuk. Maar met de combinatie hoe je het nu hebt indd als je buurmeisje. Dus leuke strakke zwarte skinny en zwart shirt erbij. Stoere laarsjes en klaar. Of een zwarte rok, toffe sneaker en zwart basic shirt. Kijk ff in je kast wat je hebt, combineer wat en we wachten in spanning af op de foto's!
Ik vind 'm je leuk staan hoor. Je moet dragen waar jij je goed in voelt. Hoeveel kinderen en volwassenen dragen wel niet superstars of all stars?
Hij staat je super en je hebt een top figuur. Op basis van alleen opmerkingen hier zou ik hem zeker niet terugbrengen. Smaken verschillen nu eenmaal, waarschijnlijk nergens sterker dan hier op ZP.
Het is niet mijn smaak. Lengte van het jasje + de print. Ook bij een twaalfjarige zou ik het niet leuk vinden.
Ik vind het printje juist wel leuk, maar het model vreselijk oudbollig, sorry. Als jij je er zelf prettig in voelt zou ik het trouwens niet terugbrengen, smaken verschillen nou eenmaal.
Ach, ik vind het jasje bij een 12-jarige niets, heeft iets snollerigs voor mij als een jong kind zoiets draagt. Jij kunt het echt wel hebben met je figuur. En volgens mij draagt men in het leger ook dit soort prints en je kunt toch niet zeggen dat zij er niet volwassen uitzien. Zou hem houden ts.