Nieuwe CB Digitale ovulatietest - 2 hormonen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door daphnev85, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hoi dames,

juist gezien op internet.

Er is een nieuwe Clearblue ovulatietest op de markt. Deze test meet niet enkel op LH maar ook op oestrogeen. Volgens de uitleg zou de nieuwe test reeds 4 dagen van tevoren je eisprong kunnen bepalen, waaronder de 2 meest vruchtbare dagen van je cyclus. Voorlopig is deze test nog niet in Nederland of België te verkrijgen. Wel via de site Amazon:
    Clearblue Advanced Digital Ovulation Test--Pack of 10 Sticks: Amazon.co.uk: Health & Beauty

of via een Franse site die ook levert in België en Nederland: Clearblue Digital Test d'ovulation avec détection de deux hormones - NOUVEAU TEST - Tests d'ovulation | SimplyTests

Zijn er al dames die deze testen geprobeerd hebben?

2. Ikie

Ikie Actief lid

4 jun 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Wat fijn dat je dit met ons deelt! Mijn digitale ovulatietesten van cb zijn op dus mocht het deze maand niet raak zijn dan zal ik ze zeker bestellen.

3. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Graag gedaan :D

4. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Dit hadden ze al in combinatie met de CB Monitor van ze, was erg handig..

5. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Ik had ze 1 cyclys gebruikt de ovu testen van CB.. wel de gewone met een smiley op de piek.. en kijk naar mijn banner voor het resultaat :)

6. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Hey dames

Ik probeerde ze net via Amazon te bestellen maar het lukte niet om ze te laten verzenden. Jammer want leek me wel een goed product!

7. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Bedankt voor de tip, hopelijk arriveren ze snel ook hier bij ons!! Want die dingen willen we natuurlijk wel zien en uitproberen he... :D Zal vast ook een hoog kostplaatje aan zitten zeker? :p

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als er een eiblaasje groeit, dan stijgt je oestradiol-level. Het zegt echter niet zoveel over een eisprong, daar heb je de LH-piek voor nodig. Je oestradiol kan wel hoog zijn, maar zonder LH heb je geen eisprong. In het ziekenhuis wordt er ook niet naar je oestradiol gekeken, alleen tijdens een eerste bloedonderzoek als je cyclus in kaart wordt gebracht. Het is bij mij verder één keer gemeten tijdens een ICSI-behandeling, om te kijken of de punctie kon doorgaan of dat ik al echt overstimulatie had.

Ik zie dus de meerwaarde er niet zo van in. Als je met een gewone ovulatietest positief test, weet je dat je eisprong er binnen twee dagen aan zit te komen. Als je aan het testen bent, ben je waarschijnlijk ook al met regelmatig klussen bezig. En bij een positieve test heb je nog zeker een dag de tijd om het te doen. Wat is het nut dan om het vier dagen van te voren te weten? (wat je eigenlijk niet weet, omdat je niet weet of en wanneer de LH-piek is) Ik vind het dus een beetje geld-verspilling en zou gewoon bij de ouderwetse testen blijven.

Deel Deze Pagina