Ja wil toch wel tot zaterdag wachten met testen. Misschien zondag. Die witte testen maken me ook niet vrolijk anders
Wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast reageren, thanks , moonlight ook gefeliciteerd !! bambino: wat goed dat je wacht!van witte testen word je idd niet vrolijk!Laat zaterdag maar wat weten ik duim voor je! Hier vandaag weer een lichte streep of dit een goed teken ie weet ik niet!? maar even afwachten ga nu echt pas zaterdag weer testen! Dames allemaal fijne avond!
Zaterdag zal hij een stuk donker zijn hoor! Ik ga op mijn handen zitten om geen test te doen haha mijn lf is korter dus zit pas op 8dpo echt geen nut om al te testen
He Bambino toch getest haha! Ik herken het helemaal! Wat hebben we toch allemaal een geduld ahummmm hihi.... Maar wie weet als je zaterdag test hoe de uitslag dan is!
Pollybaby ja was hij bij jou ook zo vaag....ik ben benieuwd maar ga toch echt wachten tot zaterdag ...we zullen zien! Jij trouwens ook gefeliciteerd!
Haha geduld ja dat woord staat niet in mijn woordenboek haha Ja kan mezelf wel voor mijn kop slaan kan die test drang niet aan afgelopen 2 maanden. Daarvoor niet eens getest. Die van jou had wel overtuiging hoor jij krijgt een mooie knaller zaterdag
Ja balen is dat het dat heb ik ook hoor !En in mijn hoofd ben ik er zo mee bezig terwijl ik dat niet wil! Ik moet eerlijk zeggen dat op dit moment nog geen WAUW gevoel heb (mss ook om mezelf te beschermen voor een teleurstelling). Hoe lang zijn jullie al bezig als ik vragen mag? Voor ons dit de derde echte ronde zeg maar.
Ja ik bescherm mezelf ook nog. Mensen zeggen wel wat te zien maar probeer rustig te blijven want ben nog veel te vroeg. Dit is ronde 6 voor ons.
Merk wel dat de teleurstelling groter word hoe langer je bezig bent en daarbij ook de irritatie merk ik Maar ga heel hard hopen dat deze ronde onze ronde is
@Herfst nou ik ga met jou mee wachten... Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Spannend zeg