Kleintje erge buikgriep gehad maar nog steeds niet willen eten.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door angietjuh, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angietjuh

angietjuh Actief lid

14 okt 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Moet even mijn verhaal kwijt! Onze dochter 1,5 jaar is vorige week donderdag erg ziek geworden alles erop en eraan. Hoesten, snotteren, slapen, koorts (tot wel 41,5) Drinken weigeren eten weigeren kortom een klein slap en futloos meisje. Dit herkende ik niet van haar, ze is altijd druk maar dan ook echt druk ze kwebbelt je de oren van je hoofd en rent door de kamer als een kip zonder kop bij wijze van spreke dan.Ik ben 2x naar de ha geweest en 1x na de nightcare ivm die hoge koorts en niet willen drinken. Hun zeiden toch dat dit bij het griepvirus hoort wat momenteel zo heerst. Ze had geen infectie en schone longetjes. Dus kortom uitzieken. Ze mocht alles drinken wat we haar aanboden als ze maar dronk! Uiteindelijk hebben we haar met yoghi zover gekregen. ( we wisten dat ze hier altijd dol op was maar gaven het zeer sporadish omdat ze daar nog drukker van werd) Dus nu volop aan de yogi iets anders wou ze niet heel af en toe water als ze wakker werd. Nu is sinds afgelopen dinsdag die koorts godzijdank gezakt en al 2 a 3 dagen weer normale temperatuur. Al blijft ze hoesten, snotteren en eten weigeren. ( En Lorena is een echte eter die eet normaler wijze alles wat je haar voorzet.) We moesten zelfs na het laaste cb bezoek een beetje op haar gewicht letten want ze werd te zwaar! Ze is nu in die week tijd 1,4 kilo afgevallen!!! Weet zelf ook als je ziek bent eet je minder en val je ook wel wat af maar vind dit toch wel heel extreem in een weekje tijd! Het niet willen eten blijft dus en drinken wordt nu ook al evt. limonadesiroop Stop om die extreme waterluiers te voorkomen. Nu alleen een vraag wanneer ging bij jullie jullie kindje weer een beetje eten, en wat bied je aan? Ik heb geen idee wat ik nou moet geven om uberhaupt die Diaree te stoppen. Zit gewoon toch nog het virus in haar en moet ik hier nog geduld mee hebben?? Toen ze zo ziek werd herkende ik haar gewoon totaal niet meer leek een totaal ander kind. Nu ze ook weer wat gaat spelen en haar enhousiasme terug komt, ben ik alweer wat gerustgestelder. Maar dat niet willen eten na een dikke week nu maakt me toch weer onrustig.

Deel Deze Pagina