HOERA! Wij hebben onze top 3. Nog steeds niet zwanger maar wel een top 3 waarin we overeenkomen, alleen staan de namen op verschillende plaatsen bij hem dan bij mij! Dus zeg eens jullie mening! Ben benieuwd.
Ik vind Noor de leukste naam en ook goed passen bij de achternaam maar vind het niet passen bij Keano.. maar dat vind ik dan ook geen leuke naam...mmm.. misschien dan toch Ilana
Noor vind ik ook minder passen bij Keano, maar Nore vind ik dan beter passen. Dat zou het dan ook worden als we die naam kiezen. We horen Nore liever dan Noor.
maar ik vind nore janssens niet echt mooi klinken. ik vind ilana het mooist bij keano. maar vind die niet echt mooi.
Ik heb op Ilana gestemd, dat vind ik het mooist bij Keano en bij de achternaam Janssens. Yenthe of Jenthe vind ik ook een mooie naam, maar bij de achternaam vind ik het niet zo geweldig; J. Janssens. Ons kindje krijgt zeer waarschijnlijk geen naam met een B. B. Beukers vind ik niks...
Weet je het probleem bij Ilana is het volgende. Mijn schoonzus en schoonbroer hun dochtertje heet Jana, wij wouden eerst Lana maar toen werd Jana geboren en maakten we er Ilana van. Maar Jana en Ilana trekken wel erg op elkaar. We zien elkaar toch zeker 1 keer per week. Daarom gaat bij ons Yenthe er een beetje op voor. Het is wel als Yenthe dat we het zouden schrijven, dus Y. Janssens. Nore vind mijn man maar zozo, dus ja. Zouden jullie nu nog steeds opteren voor Ilana?
Nee, dan ga ik inderdaad ook voor Yenthe. Jana en Ilana lijkt wel erg veel op elkaar, en als ze elkaar vaak gaan zien is dat misschien niet zo leuk.
Ik vind Ilana het mooiste zowel bij de achternaam als bij Keano. Jenthe Janssens doet mij een beetje denken aan jan jans en de kinderen... Dan zou ik het inderdaad met een Y schrijven.
Ik vind Yenthe de leukste naam en heb daar op gestemd, maar heb het denk ik niet goed gedaan want je vroeg welke het beste past. Dan vind ik Ilana het beste bij Keano passen, maar vind het wel de minst mooie naam. Yenthe/Noor en Ilana zijn ook totaal verschillende soort namen, grappig dat je deze 3 namen allemaal leuk vindt! Succes met kiezen!
tja, 't is een mengeling van mijn lievelingsnamen en die van mijn man. Die van mij Nore en Yenthe, die van mijn man Ilana en Aagje.Maar Aagje vind ik maar niets! We komen er echt niet uit met deze namen! Ach, we hebben nog tijd genoeg, he!