Ik ben heel benieuwd naar dames die ook een korte cyclus hebben net als ik en toch snel zwanger zijn geworden. Hij was vroeger nooit zo kort maar de laatse keer zelfs 20 dgn (beetje beangstigend maar geloof dat dat wel weer los loopt)
Toen ik stopte met de pil waren mijn eerste twee cyclussen keurig 28 dagen maar mijn laatste cyclus voor ik zwanger werd duurde maar 19 dagen, dus eigenlijk geen eisprong. De maand daarop was ik toch zwanger!
Ow wat fijn om te horen! Ja, maak ik me toch een klein beetje zorgen over dat het zo kort is... Twijfel om ook Etos pilletjes te halen die je cyclus ondersteunen. Wij zijn nog niet zo heel erg met alles bezig maar die korte cyclus hield me wel een beetje bezig.
Ik vond mijn cyclus van 25 dagen al kort. Ik ben toen die Etos pillen gaan slikken en kijk onder mijn banner. Ik heb er nu wel een beter gevoel over. Maar ik lees dat er een hoop meiden zijn die met een korte cyclus toch zwanger zijn geraakt, dus ik zou je nog geen zorgen maken hoor. Je kunt die Etos pillen altijd nog halen.