Graag jullie mening.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door daan7, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan7

daan7 Lid

15 okt 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    In mijn fotoalbum staat een zwangerschapstest zouden jullie even willen kijken, en dan een mening geven???.

Ben namelijk 3 maand geleden bevallen.
    Geef volledige borstvoeding en ben nog niet ongi geworden.
    We hebben 16 sept sex gehad.
    En heb de laaste 2 week dat ik erg veel eet zeurderig gevoel onder in de buik, hoofdpijn.
    dit kan duiden op ongi worden of evt een zwangerschap.

Hoop op reactie.

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ik zit te twijfelen ergens is hij negatief maar in negatief ztten dan ie ik toch vagelijk iets.

3. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi daan, ik weet het niet, ik zie niet duidelijk iets. ik moet wel heel erg turen wil ik een streepje in zien. Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een keer testen.Succes, liefs Vita

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Is dat een predictor? die geven veel indrooglijntjes. Als ik naar jou test kijk denk ik ook niet zwanger, maar een indrooglijnte.

Misschien nog een KV 2 voor 5 test er tegenaan gooien. Maar ik denk echt voor 90% zeker niet zwanger.

5. Seth

Seth Niet meer actief

Daan7
    Ik zie niets....

Wat ik wel kan zeggen is dat hoofdpijn... buikpijn.. misselijkheid.. en alle andere vagen klachten...
    Bij mij geregeld tijdens de bv periode voor kwamen.... zonder ongi te worden..
    Net alsof al die hormonen schommelen....

Ik ben 8,5 maand niet ongi geworden.. en vond het niets.. die onzekerheid...

Het beste is om nogmaals te testen.. en dan 3 weken vanaf de datum dat je onveilige sex hebt gehad.... mocht je zwanger zijn dan moet hij dan iig kleuren..

6. daan7

daan7 Lid

15 okt 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden bedankt voor de snelle reactie.

Is idd een predictor.

Ik probeer over een week nog een x voor de zekerheid.
    en dan met KV 2 voor 5 test.

:)

7. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    zou ik zeker even doen daan, want over predictor testen staan hier heel veel negatieve verhalen op het forum. Dat sommige meiden (de meeste) allemaal posi testen en gewoon ongie werden en dus gewoon echt niet zwanger waren!
    Succes met opnieuw testen!

8. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik denk dat het negatief is.
    Het is zo vaag en met alle negatieve verhalen van deze test denk ik dat het niet positief is.
    Als het van 16 sep. is, ziit je nu 4 weken na je eisprong, dat is ongeveer 2 weken 'overtijd' dan zou je echt wel een knaltest hebben.

Deel Deze Pagina