Zwanger of toch niet?? vreemde uitslag test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Brendabren, Oct 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brendabren

Brendabren Nieuw lid

Oct 16, 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik voel me nu al ongeveer anderhalve week slecht, heb allemaal klachtjes zoals: moe, misselijk (eerst alleen eind van de dag, later over de hele dag), ik moet vaker plassen, ik heb een opgezette buik, weinig honger, gevoelige tepels, mijn borsten voelen zwaarder, en ik moet veel boeren.

Ook heb ik voor een week geleden een propje slijm in mijn slip ontdenkt, deze was een beetje wit/waterig.

Ik moet over een week ongesteld worden, maar voel me zo niet lekker, dat mijn man gister een test voor mij heeft gekocht. Deze heb ik goed uitgevoerd, alleen nu komt het, in het venster waar eigenlijk de uitslag zou moeten staan kwam in plaats van een paarse of licht roze streep een vaag wit streepje:(. Ik heb al eens vaker een test gedaan, maar toen was negatief altijd gewoon blanco.

Wie heeft hier ervaring mee en kan me raad geven, alvast bedankt

2. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    het kan een indrooglijntje zijn
    liefs

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Een wit streepje is over het algemeen een indrooglijntje. Zo vroeg testen is overigens niet betrouwbaar, want dan is je HCG-waarde nog veel te laag om op te pikken, mocht je zwanger zijn.

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Als jij een week geleden dat propje hebt verloren en je over een week ongesteld moet worden, dan is dat propje van je eisprong geweest!

Dat je je al anderhalve week zo voelt, kan door je hormonen komen. Die kunnen je behoorlijk lamlendig laten voelen!

Nog even een weekje afwachten en duimen dat het wegblijft en dat je zwanger bent!

Die witte streep hoort bij die test met roze streepjes! Volgens mij ken ik die test en die geeft standaard een wit streepje. Ik heb ze zelf ook heel veel gehad!
    Zolang een streep geen kleur heeft, is het niet positief!

succes

Share This Page