slapen in campingbedje slecht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

om een heel lang verhaal kort te maken... plurk slaapt al meer als 2 maanden heel vaak bij ons op de kamer in dr campingbed ( dit ivm dat ze s''avonds erg aan het spoken is. we alles al geprobeerd hebben en dit de enige manier is waardoor ze slaapt en wij ook nog een beetje aan onze rust komen) ze ligt wel gewoon op dr eigen dikke matras. maar omdat er natuurlijk niet echt een lattenbodem in dat bedje zit vraag ik me af of het niet slecht is voor dr;). overdag als ze slapat ligt ze wel op dr eigen bed en lattenbodem. ( gek genoeg slaapt ze er dan wel. man en ik hebben nu afgesproken dat we maar even accepteren dat het even niet anders is dus mijn vraag is echt alleen of dat campingbedje niet slecht is. anders verhuis ik morgen toch maar dr eigen ledikant naar onze kamer maar liever niet omdat ik wel wil blijven doen dat ze s''middags op dr eigen kamer blijft slapen. haar eigen ledikantje is nl erg zwaar en verhuis ik niet zo een twee drie;)

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zou zeggen van niet....ze ligt op een normaal matras en de bodem van een campinbedje is denk ik net zo luchtdoorlatend als zo;n bodem met gaatjes id eje ook vaak ziet.

Maar ik ben geen expert natuurlijk ;)

Als dit toch eengoede oplossing is nu...zeg ik; waarom niet!

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja mn man zegt ook dat ik niet zo moet mauwen maar ben bang dat het slecht is voor dr rugje ofzo... maar ja an de andere kant het voelt net zo als dr eigen bed met dr eigen matras. maak me misschien zorgen om niks. bedankt voor je reactie

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hihi....ik heb het hier heel makkelijk neergezet...maar ik hoor ook regelmatig van mn man dat ik niet zo moeilijk moet doen en niet zo moet mauwen! Hahaha!

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn zoontje heeft 3 maanden in en camping bedje geslapen
    we hadden de baykamer al verkocht dus die moes eerder weg omdat de kleine vande kopers iets eerder kwam

6. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    lijkt me niet slecht, het matras is toch dik genoeg? zo zwaar zijn die kleintjes ook weer niet, die drukken volgensmij niet zo 123 door een matras heen..

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik denk niet dat het slecht is en wat je man zegt, herken ik ook ;) van hier.
    Je hebt alles al geprobeerd schrijf je, dus ook bij haar op de kamer naast haar gelegen op je eigen matras? Ik vrees zelf dat je dit patroon niet doorbreekt wanneer je haar bedje definitief naar je eigen slaapkamer gaat verhuizen eerlijk gezegd... Moeilijke situatie wel zeg, poe, zou het ook zo 1-2-3 niet weten!

8. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

t Ligt aan t matras lijkt me en die is goed; geen probleem dus...
    Leuk he..dat verschil tussen papa en mama....:)

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

chantal@ klopt hoor ik ben het met jou eens dat we zo idd het patroon niet gaan doorbreken. maar man vind dat we het voorlopig maar even zo moeten doen;) helaas heeft hij ook wat te zeggen soms! ( niet vaak trouwens haahaahahaha) hij zegt: eer ze 12 is slaapt ze heus wel alleen, komt wel goed schatje etc etc. en idd naast haar gaan liggen op dr eigen kamer werkt helaas ook niet;). ga vanavond gewoon weer proberen met beginnen in dr eigen bed 8)

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

idd!;) als je hier wat zegt ben je meteen een mauwerd:):x

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Het lijkt mij ook echt geen probleem! Zeker gewoon omdat je haar matrasje erin legt. Als ze nou al die tijd zou slapen op dat 'matrasje' dat bij de campingbedjes geleverd worden, dan zou ik overigens een andere mening hebben. Die dingen zijn mi echt niet om langer dan een aantal dagen op te slapen, en lijkt me overigens ook niet lekker liggen ;)! Lijken meer op een harde plank met een klein beetje zachte vulling ;)! Maar zoals jullie het doen zou ik het echt geen probleem vinden :D!

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok. gelukkig vindt niemand het een probleem en maak ik me dus druk om niks. man weer blij dat hij van gemauw af is hahaha

13. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle slaapt al bijna 2 1/2 jaar in een camping bed, en hij wil niet anders. Als hij in een gewoon ledikant ligt, gaat hij met zijn hoofd tegen het hoofdeinde bonken. Daar word niemand vrolijk van.. ;)

Overigens idd wel op zijn eigen matras en de matras van het camping bed ligt eronder voor de stevigheid.

Jelle gaat vanuit het camping bed binnenkort naar een peuterbed, nog maar eens zien hoe dat gaat... :D

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Jazeker ben je dat meteen :x
    Want jij weet altijd alles het beste! En trouwens, dat denk je maar want het is voor ons allebei het EERSTE kind dus hoe wil jij nou altijd alles weten ;)

Pffff papa's :D

Even over het slaapprobleem: persoonlijk denk ik toch dat je je poot stijf moet houden naar plurkie en consequent in haar eigen bed laten slapen... Je moet er toch niet aan denken dat ze straks, als je hopelijk snel, weer een ukkie erbij hebt, zij dan nog op jullie kamer slaapt? Dat lijkt me echt niet gezond... succes ermee hoor!

Deel Deze Pagina