Tijdelijk overdag in campingbedje ivm optrekken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Onze dochter slaapt de laatste paar weken erg slecht overdag. Ze heeft ontdekt dat ze in haar bedje kan gaan zitten en zich dan op kan trekken aan de spijlen. (Dit lukt overigens nog maar met 1 been :D) Na 45 min. wordt ze wakker en dan gaat ze aan de slag met zitten en optrekken.
    Nu gaf de oppas als tip om haar overdag in het campingbedje te leggen. Dan kan ze zich niet op gaan trekken, heeft ze dus minder prikkels en slaapt misschien dan weer verder na die 45 min.

Iemand die dit ook gedaan of geprobeert heeft? Of andere tips?

Groetjes shampoo

2. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Ik herken je verhaal, maar nooit overwogen om een campingbedje neer te zetten. Ze is in een ontdekkingfase en je kunt dit moeilijk tegen houden denk ik. Maar als het helpt ja waarom niet. Ik zou het zelf niet doen.

3. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Misschien nog iemand anders???:(

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Tja ik weet niet of ze in een slaap zakje ligt. maar dat kan je ander ook nog proberen

maar wat mama van sam ook al zei. het is toch ook weer een stukje ontwikeling waar ze door heen moet. het is mischien een kwestie van een paar weken.

en op zich zou het dan een goede oplosing kunnen zijn. je legt dan gewoon haar eigen matras er in en ze ligt prima

5. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, ze ligt al in een slaapzak, dekentje strak eroverheen, maar helpt niets...

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Je zou het gewoon kunnen doen. kan geen kwaat

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    op xich kun je het altijd proberen!!

maar wat ik dan weer denk...zou ze niet gefrustreerd raken dat ze zich niet meer kan optrekken??(haha kijkende naar de kleine pittige uk hier)is dan nog wel niet zover maargoed..

je kunt t altijd proberen succes!!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je zou het kunnen doen, ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht. Er zijn altijd van die fases die ook vanzelf weer overgaan en daar moet je dan even doorheen ;). En daarna gaat het weer beter.

Deel Deze Pagina