We krijgen een zoon! alleen nu de naam...... Onze dochter heet Isis. Zelf vinden we Senna erg mooi/leuk. Maar omdat we ons nog niet helemaal willen vastpinnen op 1 naam vraag ik jullie om meer leuke/mooi ideetjes bij Isis... alvast bedankt!
Ik vind Senna ook een meidennaam en Senne een jongensnaam. Maar ik weet dat iedereen daar anders over denkt en het beide inmiddels unisex namen zijn.. Andere opties: Julan Brent Jens Ferre/Fedde
SENNA komt veel voor in onze omgeving, ik ken er een aantal - zowel jongens als meisjes. Andere suggesties; Mica Jonah Noah Julian Flynn Nolan Aiden/Eden River Succes ermee, ik weet uit ervaring hoe lastig het is, ben er zelf ook nog niet helemaal uit en hij komt al over 1,5 maand....! Juliette
toen ik de naam isis zag, moest ik gelijk aan de naam seth denken. ik weet niet waarom en het is niet mijn smaak aan naam. maar vind het er enorm goed bij passen
Shenoby: Seth is in de mythe de broer van Isis samen met Osiris Ik vind het op zich geen rare naam, alleen vind ik het een beetje ''raar'' omdat het in het verhaal ook daadwerkelijk broer en zus zijn.......met weliswaar ook niet zo'n goede verstandhouding.... maar bedankt voor het meedenken
haha wat grappig, want ik ken het verhaal helemaal niet. en weet ook zeker dat ik het nog nooit gehoord heb. haha wel toevallig dan.