Hoi Allemaal, Ik heb een vraagje, ik heb vorige week mijn eisprong gehad en sinds een paar dagen voel ik een soort druk rechts in mijn onderbuik, het is net of het mijn eierstok is. Heeft iemand hier ervaring mee?? Groetjes
Hoi Touwtje, Ik heb het wel. Flinke druk op mijn blaas lijkt het net... Voelt als vlak voor ongi maar daar zit ik (hoop ik)nog minimaal 4 dgn voor.... Ik hou je toppic goed in de gaten..!
ik heb telkens vanaf ei zo'n raar gevoel in mijn buik aan de rechterkant, maar vermoed dat ik niet zwanger ben!
Hey Leonieke, Haha eindelijk iemand die het ook heeft! Ik moet nog wat langer wachten tot mn nod. Nou ik hou jou ook in de gaten, hihi. Liefs
Hoi Ilse, Nou dat had ik ook, het is nu afgezakt gelukkig. Wat zou dat nou wezen he? Ik hoop dat het met een zwangerschap te maken heeft Zou leuk zijn! Liefs
tja hoop het ook... !!! moet nog 9-11 dagen wachten! gistermorgen (dag 20) na ontbijt misselijk en braken...vanmorgne ook misselijk maar ging goed verders nu dus constant lage rugpijn en zij...kan nauwelijks stil zitten van pijn maar kan bij mij van ontpillen komen! Hoop wel dat het raak is..!
Het is bij mij na 2 dagen weer weg...(?) Vanmorgen getest maar negatief. Nu rommelt er wel wat in de ongi streek, maar de echt herkenbare krampen/druk ontbreken nog steeds... Hoelang moet jij nog tot je NOD? Succes! lfs
Bij mij was het ook na 2 dagen weer weg .. Vreemd he?! Ik moet tot volgende week wachten! Ik ben erg benieuwd.. Liefs