FF geeft mn ei aan op afgelopen zaterdag, maar ik heb vandaag van dat afscheiding waar je draden van kunt trekken zeg maar. dat betekent toch dat ik vandaag mn ei heb? ik ben al 4 maanden niet ongi geweest, dus mn banner is een schatting. (ben 14-05 gestopt met anticonceptie) zouden jullie naar mijn kaartje kunnen kijken? alvast bedankt! (staat in mn handtekening)
Ik vind het eruit dat het ook zou kunnen dat je woensdag je eisprong gehad hebt en dat zou ook kloppen met je vruchtbare slijm. Als je lichaam signalen geeft dat je vruchtbaar bent gewoon gebruik van maken, FF kan je ei ook nog wel eens verzetten en natuurlijk is het wel een goed hulpmiddel maar ook niet meer dan dat.
het kan voorkomen dat je verschillende periodes van vruchtbaar slijm hebt, dat zegt FF ook. Ik denk ook dat je hem zaterdag hebt gehad en vandaag (innestel)dipje
ja klopt. hij heeft m verzet naar de 30e ipv de 26e. ik ben vanmiddag ineens begonnen met bloeden. dit is dus wel wat te vroeg (dacht zo rond woensdag dus mn NOD te hebben. is dit erg te vroeg voor ongi??