Hoe lang een positieve ovutest?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Piet, Nov 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Piet

Piet Actief lid

Aug 26, 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Mijn vraag is eigenlijk heel simpel:

Hoeveel dagen achtereen kun je een positieve ovulatietest hebben?

Afgelopen vrijdag ben ik bij de gyn geweest, hij zei dat er een ei aan zat te komen en dat dit weekend goed benut moest worden.
    Nu heb ik gister en vandaag getest en knalpositief. Kun je ook nog een dag na je ei positief op LH testen of is dat gelijk weg?

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Na je eisprong test je niet meer positief.. de testen zijn voor je ei positief. Blijkbaar kan dat wel meerdere dagen.. had zelf altijd maar 1 dag.

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    bij mij 2 dagen daarna was hij weer lichter.

4. Piet

Piet Actief lid

Aug 26, 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Oke, dank je wel.

Heb het idee dat ik vandaag mijn ei heb gevoeld en afgelopen weekend veel geklust.
    Met die online zwangerschapstest kom ik er niet uit, want ik ken mijn cyclus nu niet helemaal (beetje in de war door de curretages).

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    dat had ik ook heb 24 feb curretage gehad.
    toen mijn cyclus weer normaal was was ik meteen
    weer zwanger.

6. Piet

Piet Actief lid

Aug 26, 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Hij was vandaag alweer negatief. Nu ga ik eens alles opbergen tot 1 december, want ik ga nu eens proberen rustig af te wachten of mijn ongi komt.

7. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    het ligt er (van wat ik hier begrepen heb) ook aan welke test je gebruikt, als je dipsticks gebruikt heb je een dag of 3 een positieve ovu test...

als je je 1e positieve test hebt, dan volgt je eisprong gemiddeld 32-48 uur na je lh piek, maar omdat je niet weet of je piek snachts al is geweest weet je ook niet precies te zeggen wanneer je eisprong is, wel is het zo des te donkerder de test, des te dichterbij je eisprong, en idd is het zo dat als jij op bijv. vrijdag een positieve test hebt, je op zaterdag of zondag je eisprong hebt en naar alle waarschijnlijkheid zul je op de maandag niet meer positief testen maar het is niet zo dat als jij toevallig op zaterdag al je eisprong hebt je op zondag niet meer positief test....

succes meid en nu nog ff 2 wkn afwachten maar weer.... :)

Share This Page