Hallo meiden, we hebben al een naam voor een meisje, maar nu nog voor een jongen..welke vinden jullie het leukst? We komen er niet uit..en niet onbelangrijk: wat pas het best bij Nienke? Guido vinden we ook leuk, naast Koen, Tigo of Timo..een beetje in die trant. Andere ideetjes zijn welkom!
Koen en Timo zijn hier ook genoemd, hele leuke namen. Ik vind ze ook leuker dan Tigo en Cas en ze passen beide leuk bij Nienke
Timo vind ik leuk, ken ook een heel leuk mannetje die Timo heet. Tycho vind ik ook wel leuk, maar jouw spelling Tigo ziet er zo raar uit.
De meerderheid stemt voor Koen zie ik, grappig. @Yolanthe, ik hou van eenvoud en ik vind Tycho raarder geschreven dan Tigo. Simpel en precies zoals je het zegt. Ik vind het vervelend als mn kind zijn naam later altijd maar moet spellen. Nienke hebben we ook bewust niet met een y gespeld. Maar dat is ieder persoonlijk natuurlijk..
Ten eerste je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar Nienke is wel de gangbare spelling en Nynke is een alternatieve spelling. Tycho is ook de gangbare spelling en Tigo is juisty de creatieve spelling. Tycho zullen de meeste mensen schrijven terwijl Tigo zijn naam moet spellen! Kijk maar eens naar de namenlijsten en hun posities .