Hallo allemaal. Ik ben bang dat het deze maand weer niks wordt met zwanger worden. Ik had namelijk mijn ei-sprong rond 31 dec. En met dit feestje heb ik toch wat alcohol gehad 3 a 4 glazen. Ik had me voorgenomen om maar 1 glaasje te drinken, normaal drink ik veel meer. Maar ik was zo bang dat mijn vriendinnen me in de gaten kregen, gelukkig heb ik er veel minder gedronken dan normaal, maar nog steeds ben ik bang dat het daardoor weer niet is gelukt. Nog een 2 weekjes wachten en dan zien we het wel weer. Gtz. Ine
De eerste paar weken is er nog geen bloedverband tussen jou en het kindje. Dus denk dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken. Er zijn mensen die het veel gekker hebben gedaan en die dan toch zwanger worden. ik zou lekker naar je nod gaan leven en je geen zorgen maken Liefs Ikke
Maak je geen zorgen. Drinken tijdens eisprong heeft geen invloed op het wel of niet zwanger worden. Ik zou pas stoppen met alcohol drinken (als je graag een glaasje lust) als je een positieve test in handen hebt. Het kan nog allemaal hoor! Anders moet je jezelf nu al alles gaan verbieden terwijl je nog helemaal niet zwanger bent... dan wordt je gek hoor!
Ik ben zwanger geworden (uiteindelijk mk geworden) toen ik echt behoorlijk veel gedronken had tijdens de gehele vakantie Drinken heeft volgens mij niet echt effect op je eisprong/wel/niet zwanger worden. Liefs Mirre
Ik was oudejaarsavond vorig jaar behoorlijk dronken. De avond/ nacht eindigde in een vrijpartij, waarna ik op 1/1 mijn eisprong kreeg. Nu ben ik mamma van een gezonde zoon! Niets om je zorgen over te maken dus!
En hoe zit dat dan met roken voor je NOD? Ik ben dus nu bijna 5 jaar geleden gestopt, maar ben nogal obstinaat de laatste tijd door vanalles en steek dus nu weer een paar siggies per dag op.... (hubbie ook weer) Ik weet het, het is dom en het voegt niks toe, maar vind het nu ff lekker. En ik stop ook wel weer, want dat heb ik eerder gedaan. Zeker als ik ooit een positieve test heb, als ik dan al niet gestopt ben. Maar dan heb ik toch ergens een stemmetje dat zegt: slecht voor je vruchtbaarheid, bla bla etc. En dan denk ik ook weer aan veel lui die vet verslaafd zijn aan de drugs en ook zwanger worden en je ziet, ik zit al weer als een verslaafde te denken... Moet ik me echt zorgen maken?
ik pafte als een ketter en was dronken ongeveer 2 dagen na de succesvolle eisprong. heeft dus geen effect gehad.Ik zou mezelf niks onthouden voordat je weet dat je zwanger bent. kijk harddrugs ofzo, tsja........ maargoed hou het leuk voor jezelf, het kan nog heel lang duren.
wat het drinken betreft, maak je niet druk, als je niet zwanger bent, ligt het vast niet daaran. wat het roken betreft....als je maar geen pakje per dag wegblaast, paar sigaretten kan echt geen kwaad.
Het kan wel invloed hebben op het zwanger worden, heb ik gelezen. Maar volgens mij niet als je 1malig wat hebt gedronken en die paar glaasjes mogen helemaal niks uitmaken. Ikzelf heb vanaf mn eisprong niks gedronken. Gewoon omdat ik bang was dat ik toch schade kon berokkenen aan de uk. Nou het is goed gegaan ook, ik heb nu een heel gezellig en schattig jongetje van ruim 1,5 jaar oud.
Sja, inderdaad, het kan nog lang duren.... Wat kun je er toch verschrikkelijk mee bezig zijn he Ik hoop dat 2007, ondanks de siggies, ons jaar wordt! Liefs!