Graag jullie mening!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kirsten1988, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    meiden...een aantal dagen heb ik elke keer een tweede streep op mijjn uvu's...die is er nog steeds.:(;)
    heb nu een foto ervan proberen te maken aangezien de streep duidelijker was dan de vorige keren nog steeds wel heel licht natuurlijk..zijn geen indrooglijntjes aangezien ze er gelijk opstaan na het testen en deze testen echt omowit zijn als er niks waarneembaar is..maar zien jullie hem ook op de foto of nog steeds niet?

2. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hè knorretje
    Net jou foto's zitten bekijken zie ook pas een streepje op 8-8! Die daarvoor zie ik niet maar komt Miss omdat het een foto is! Maar duidelijk positief hahaha nog kwaaltjes?

3. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Amberliek, ik zie hem op de foto hoor!
    Welke dag van je cyclus zit je?
    En wat zegt zo'n licht tweede streepje, ik had hem gisteren namelijk ook.

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hier weer een omowitte test.:( ik ging bijna nog denken dat thet iets zou zijn, omdat ik daarstraks ook ineens heel duizelig was enzo. helaas....verwacht er nu niets meer van, zit op 12 dpo nu.

5. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Ik zit ook op 12 dpo denk ik. Heb wel de piek gemeten van me eisprong doe was op de 30ste, de 2e was mijn test negatief. Mijn NOD is zaterdag en die van jou? Ik ga zaterdag weer opnieuw testen. Wat ik wel apart vind is dat me temperatuur gister opeens 36,5 was en vandaag weer 36,8. Ook zijn me kwaaltjes sterk afgenomen dus ja... Hoeveelste ronde is het voor jou?

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wel hoge temp kirsten, dat is wel positief! onzeker word je van die kwalen die op en af gaan hè.

ik ben vorig jaar september gestopt met de pil, maar meer omdat ik daar niet geod tegen kan. wij hebbben niets gebruikt, maar ook niet bewust bezig geweest tot april, vanaf toen serieus bezig, met in april nog een terugplaatsing van een embryo van 2 jaar terug.
    ik heb daarstraks foto's gemaakt van mijn test. ik denk toch de hele tijd wat te zien, maar ben bang dat het mijn verbeelding is. Wou hem in negatief zetten, maar dat lukt me niet. bij topic zw testen konden ze hem niet zien helaas. ik zal hem hier ook eens zetten.

Uploaded with ImageShack.us

7. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @wies,
    Zie wel een streepje heeeeel licht maar durf niet te zeggen of dat indrooglijntje is... Over 2 dagen gewoon opnieuw testen! Dan ben je wel al een tijd van de pil af dat scheelt!!! Ga voor je duimen!

8. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

@kirsten,
    Je moet idd goed kijken om 6 en 7 wat te zien.. :p
    praat me niet over de kwaaltjes,
    - misselijk
    - slechte stoelgang (dan weer dun, dan weer dik :()
    - pijnlijke borsten
    - veel moe al :(

Verder gaat het wel goed hoor, haha
    Heb 1 september de eerste afspraak bij de VK

9. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb afgelopen maandag m'n eisprong gehad, vanaf toen heb ik last van rommelende darmen ( opgeblazen gevoel, winderigheid ). Vanochtend werd ik wakker met ongesteldheids krampjes. Toen ik even hier op de site ging zoeken las ik dat dit vanaf dag 18 van je cyclus de innestelling kan zijn. Verder ben ik moe, heb ik al dagen lichte hoofdpijn en ben ik pukkelig.
    Zijn er meiden die deze klachten ook hebben gehad of herkennen?

10. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hè! Wat mooi dat je op zich niet extreem veel klachten hebt! Stoelgang wisseld bij mij ook heel erg en ben ook erg moe! Had al wel last van vermoeidheid omdat ik een bacterie had opgelopen.. Dat ging de laatste maand eigenlijk heelhoed vooruit! En nu lijkt het net als dat ik het eerst had. Na 4 uurtjes werken lijk ik wel op en doe echt een middagdutje haha welke dag was jou NOD officieel? Ohw 1 september gaat al opschieten!!! Spannend hoor!!

11. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Navje: ik zit op dag 21 dus nog 7 dagen te gaan tot nod ;)
    Zo'n licht streepje hoeft niks te zeggen in principe alleen toen ik zwanger raakte van dochterlief had ik die maand na mijn ei ook telkens streepjes op mijn ovu's en per dag werden ze duidelijker..wat met zwtesten nog niet waarneembaar was.
    Dat hoef dit keer niet hetzelfde te zijn natuurlijk maar vind het wel spannend.

Navje: jij was toch ook degene die net als ik ineens van die rekbare slijm had terwijl eispong al lang geweest was??
    die slijm en die streep maken het ineens wel spannend allemaal he ;)

Poppenkop: lichte hoofdpijn heb ik inderdaad ook..vaak halver wege de dag ineens....rommelende darmen soms...maar het meest opvallende aan mezelf vind ik...dat ik geen last van mijn borsten heb zoals ik dat normaal wel elke ronde heb...maar goed dat kan nog komen natuurlijk..heb nog 7 dagen te gaan.

12. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    Hoi Kristen

Ik heb ook zaterdag mijn nod. Bij mij is het net andersom. Normaal heb ik voor ik ongesteld moet worden rommelende darmen en misselijk en buikpijn. Nu helemaal niet dus ik ben benieuwd waar dat nu aan ligt. We zullen moeten afwachten tot zaterdag pfff en dat duurt nog lang.

Groetjes Danielle

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    danijelle, oh, dat is idd ook hoopgevend. anders als anders is altijd goed toch? ;) wanneer wil jij testen?

kirsten, je bent de 1e die iets ziet. Zijn er meer mensen die iets zien?
    krijg nu af en toe wat meer ongikrampjes, hoop niet dat het van een aankomende ongi is....
    ik verwacht eerder morgen mijn ongi als zaterdag, heb korte lf.

14. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Nog een weekje dus! Spannend hoor, heb je een regelmatige cyclus?
    Klopt! Dat was ik ook met ' het rekbare slijm ':) En gisteren eigenlijk even een ovutest uitgetest (had ze net ontvangen, en nog nooit gedaan) en er kwam ook een 2e streepje, wel licht maar duidelijk. Dat is inderdaad wel toevallig, beide rekbaar slijm en zo'n test.
    Zou wel super zijn als de testen dat aan zouden geven! Wat bijzonder zeg dat je dat al zo 'vroeg' zag bij je dochtertje! :D

Heb je nog steeds last van het slijm? Ik nog steeds! (al vanaf 6/7 augustus) het word wel iets minder maar is er nog steeds.
    Heb geen idee wat mijn cyclus is! De vorige was 22 dagen, ben met de banner maar van een 28 dagen cyclus uitgegaan, dan zou ik morgen al met een sensitest kunnen testen (4 dagen voor nod)?

15. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

@kristen,
    mijn officiele NOD was 9 augustus...

16. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    @kirsten: ik wil maandag pas testen. Ben benieuwd of me dat lukt :) Heb ze niet in huis, laatste vorige maand opgemaakt, dus hoop dat ik mezelf kan dwingen niet naar het kv te gaan hahaha.

17. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hoi Kristen,

ik weet niet wanneer ik ga testen. ik heb in mei mijn spiraaltje laten weghalen en precies 4 weken later was ik ongi. in juli was ik 1 dag eerder dan de planning ongi dus denk als ik morgen of overmorgen niet ongi ben dat ik dan ga testen. Of ik wacht tot dinsdag de 16 want dat is de verjaardag van mijn moeder, ze is helaas 12 jaar geleden overleden. Als ik dan nog nie ongi ben dan ben ik er eigelijk wel zeker van dat ik zawnger ben.
    Ik zal je op de hoogt houden, goed.

groetjes

18. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Oh dat zou wel een hele mooie datum zijn om dan positief te testen! Vergeet je ook nooit meer dan! Ga voor je duimen! Mijn NOD is zaterdag maar ga denk ik zondag testen.. Wel rot zit bij me schoonouders op de camping en moet t dan in toiletgebouw doen als me ongi nog niet begonnen is haha vandaag natuurlijk negatief getest dus denk niet dat er morgen opeens een streep staat haha

19. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hoi kristen.

het word nu wel spannend hier.
    Toen ik vanacht naar de wc ging verloor ik bloed dus d8 helaas weer nie zwanger. Ik dus een tampon gepakt maar toen ik die vandaag ging verwisselen zat er dus helemaal geen bloed aan aleen maar creme-kleurige afscheiding.. Het kan dus om een innestelings bleoding zijn gegaan maar kan je wel zeggen dat het, ook al word het mijn 4e kindje, het heel erg spannend is. Als ik het vol kan houden dan test ik dinsdag al is dan wel mijn vriend heel de dag weg. Maandag is hij er wel. Moet dus ff kijken wanneer ik het ga doen. Hoop nu egt dat ik vandaag of morgen niet egt ongi ga worden want dan is de hoop op zwangerschap over.

hoe is het verder bij jouw?

groetjes

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    danijelle, las je verhaal ook bij het nod topic, wel spannend idd. hoop dat het nu wegblijft. da's nog lang hè tot dinsdagg wachten. hopelijk test je dan positief!

kirsten, bij jou al iets duidelijk?

bij mij nog geen ongi in ieder geval. heb nu wel weer krampen, maar dat heb ik al meer gehad van de week 's avonds. als ik dan ga zitten voel ik het pas. daarstraks op mijn werk werd ik ineens heel erg duizelig. ben gewoon even naar achteren gegaan om te gaan zitten en wat te drinken. geeft toch weer een beetje hoop.mijn temp was alleen wat lager vanmorgen, nog niet echt laag, maar wel 0,4 lager dan gisteren. (toen was ie ook wel erg hoog voor mijn doen)
    ik wacht morgenochten dweer even af, mss doe ik dan nog een test, dan is het weer 2 dagen verder.

Deel Deze Pagina