Graag jullie mening!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kirsten1988, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    shit zeg, had net heel licht roze op mijn wcpapiertje....krijg nu ook wat meer krampen, dus lijkt me sterk als het nu nog anders uit zal pakken.

2. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Oej dat klinkt niet goed! Hoop dat je ongi toch uitblijft!!! Hier nergens last van. Ik stond vanmiddag te douchen en moest me vriend vastpakken omdat ik ook echt duizelig werd... Het erge was dat ik erom moest huilen haha echt 1 minuut en daarna volste lol omdat ik huilde haha uiteindelijk wat cola gedronken en gegeten en was weer weg... At wel heel veel voor mijn doen en nu weeeeeer honger haha blijf stiekem wel hopen maar je weet het toch niet! Zondag of maandag pas testen als ongi uitblijft. Vanochtend nog wel getempt wel later als normaal maar was keurig 37,0

3. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hoi wies
    hoop voor je dat het toch uitblijft net als bij mij nog.

Spannend he kristen, ik stond vanmiddag onder de douche en draaide de kraan uit en toen ik me af wilde drogen bedacht ik me dat ik me nog helemaal niet had gewassen en mijn haar ook nie hihi. Ook ik heb last van een beetje licht in me hoofd, krampen links in me buik, stek in me borsten en heel snel vette haren.
    Hoop dat het snel dinsdag is, word zowiezo een moeilike dag maar ben op het moment wel emotioneler dan anders. Mijn 3 kids zijn op vakantie bij hun vader en zijn nu al 2 wken weg en mis ze enorm. Ik heb nu wel lkkr tijd voor mezelf en me vriend maar ben blij als ze volgende week zaterdag weer thuis zijn.

groetjes en hou jullie op de hoogte

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoopm voor jullie dat het gewoon wegblijft!
    danijelle, dat licht in mijn hoofd had ik vorige zwangerschap ook,hihi, zo vergeetachtig ook. hopelijk dus een goed teken!

hier game over helaas. :( echt doorgezet vanochtend. raar alleen, mijn temp was weer hoger vanmorgen, maar goed, het is een echte ongi.

5. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi allemaal,
    Hier vandaag NOD dag.. Tot nu toe nog niks. Vorige maand zette het 's avonds pas door en had ik al 4 dagen ongi gevoel nu gewoon niks behalve snel duizelig en moe en af en toe steekje onderin.. Wachten hier gewoon weer verder! Pff wat gaat de dag traag zo! Ik hou jullie op de hoogte... Anders morgen test doen...

6. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    Wies jammer dat het is doorgezet.

Kristen spannend he dat wachten

Hier verder nog alles rustig. Ben licht in me hoofd, af en toe hoofdpijn, last van me maag, moe en rommelende buik. Nog ff volhouden zegge ze maar het begint er steeds meer op te lijken dat het deze maand raak is. Heb al drie zwangerschappe gehad maar toch is het weer reuze spannend.
    Hoe jullie op de hoogte

Fijne avond

7. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hier nog niks.... Maar ja me vorige cyclus was netjes 27 dagen weet natuurlijk niet hoe die nu is... Morgen ochtend denk ik maar testen en anders maandag... Hoe is het bij jullie?

8. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hier ook nog niets. voel me nie egt lekker en ben heel erg moe.
    mss dat ik morgen al ge testen als ik dan nog nie ongi ben. Vind het zo spannend.

9. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Ik heb vandaag getest en was omo wit maar nog steeds geen ongi gevoel... Blijven maar wachten...

10. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Vandaag ongi geworden dus op naar ronde 3...

11. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hier helaas ook ongi geworden vanacht. Me lichaam heeft me deze keer flink in de war gebracht. Maar goed we gaan er gewoon weer tegenaan. Zondag ga ik met me sgatje lekker 3 daagjes met de boot naar newcastle. Ff lekker met ze 2en weg.

succes allemaal

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    kirsten en danijele, balen ook voor jullie, had gehoopt dat er tenminste 1 nog zwanger zou zijn. succes weer de volgende ronde!

13. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Ja inderdaad op naar volgende ronde, baal wel maar aan de andere kant ook blij dat me cyclus nu 29 dagen was, vorige keer 27 dagen.. Dus gelukkig vrij regelmatig en ach het klussen is ook leuk!

14. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hoi hoi

was idd heel erg balen dat ik nie zwanger was. Heb het er deze keer heel moeilijk mee gehad. Zal ook wel komen door de dagen die erna volgde zoals de verjaardag van mijn overleden moeder en mijn ex had een stunt uitgehaald met onze kids waardoor ik behoorlijk overstuur was. Maar gelukkig heb ik een lieve vriend die me overal in steunt en we zijn hard aan het klussen om het deze maand wel te laten slagen.

Fijne avond en tot horens xxx

15. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hoi wies en kristen

hoe is het met jullie.
    Hier nog alles rustig, ik heb vorige week een flinke blaasontsteking gehad. Met een antibiotica kuurtje is het gelukkig weer over gegaan. Ik heb dat ooit 1x meer gehad en toen was ik zwanger van de 2e. Verder heb ik last van steken in me borst en rommelende buik.
    We wachten maar af wat er gaat komen.

Hoop dat jullie deze maand goed nieuws hebben.

Groetjes

16. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi,
    Ik ben net terug van een heerlijke vakantie... Even lekker heerlijk ontspannen en er niet mee bezig zijn! Heb ook helemaal geen klachten. Had wel van de week steekjes in me buik maar kon ook van t Turkse eten zijn.. Een deze dagen is nod dus wachten het maar af. Ik ga woensdag pas testen dan zit ik op dag 30 mocht er nog niks zijn..

Succes allemaal weer!!!

17. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    lkkr kristen helemaal uitgerust op je vakantie?

Ik ga volgende maand 8dgn naar kreta met me vrien, ook ff lkkr ontspannen.

Ik ben helaas gisteravond ongi geworden.
    Op naar de volgende ronde.

Hoop echt voor je dat het bij jouw deze ronde raak is.

Deel Deze Pagina