Ik heb sinds december 2010 de Mirena. Op 7 juni voor het laatst echt ongesteld geweest. 2 weken terug op donderdag wat bruinverlies een paar dagen, meer niet. Nu heb ik het idee dat ik af en toe wat mini schopjes voel. En niet 1 keer of zo maar al 4 dagen achter elkaar. Das toch raar??? Ontzwangerd moet ik eigenlijk wel zijn. Stijn wordt vrijdag 1 jaar. Als ik al zwanger zou kunnen zijn zou ik iets van 15 weken zijn (uitgaande van 7 juni) dan kán je wat voelen. Bij Bas en Stijn voelde ik het ook al heel erg vroeg. Oke testen is een oplossing, maar wie kent er iemand die door de Mirena zwanger is geraakt? Groetjes, Linda
testen misschien? Of naar je HA gaan... Al heb ik ook wel eens het idee dat ik schopjes voel.. Volgens mij kan er een kans zijn maar had je dan niks anders moeten merken zoals je buik die groeit?
Dit kan toch eigenlijk niet: zwanger met Mirena Alles kan...... Een testje zou als enige duidelijkheid kunnen geven. Succes ermee
ik voel ook wel eens wat maar wordt elke maand toch keurig ongesteld ( ondanks de mirena) Bij mij zijn het toch echt mijn darmen
Hier wordt er nog regelmatig een potje voetbal gespeeld in mn buik ( je ziet het soms zelfs aan de buitenkant) maar dit zijn echt mn darmen (en ja ik heb ook al weleens een zwtest gedaan just in case)
Als de test negatief is, zullen het je darmen wel zijn. Ik ben er ook achtergekomen dat ik 'bubbels' in mijn darmen vaak voor schopjes heb aangezien toen ik zwanger was. Voel ze nu nog regelmatig en ben echt niet zwanger. Maarja, het had natuurlijk gekund. Ik heb het iig wel eens vaker gehoord.
ik werd ook nit ongi met de mirena dus dat is normaal.... En idd zoals de meeste al zeggen....soms denk je dat er een kindje in je buik zit zijn het gewoon je darmen
Dat kan hoor! Vriendin heeft het zelfs 2x meegemaakt. Eerst had ze een mirena en uit het niets begon ze heel hevig te vloeien waarna ze diezelfde avond het kindje verloor. Uit onderzoek bleek dat ze 13 weken zwanger was.. 2e keer had ze een koper spiraaltje, weer heel hevig te vloeien, 2 dagen later verloor ze het kindje en daaruit bleek dat ze 8 weken ver was.. Beide keren had ze er geen idee van dat ze zwanger was..
Ik laat over 6 weken een Mirena plaatsen, maar mij heeft de huisarts verteld dat de Mirena net zo betrouwbaar is als de pil. Dat betekent dus dat er altijd een kans inzit dat je toch zwanger raakt. Zoals je zelf al zegt is de zwangerschapstest negatief, dus denk dat het toch echt je darmen zijn. Maar het had wel zo kunnen zijn.
Ik ben door de mirena spiraal zwanger geraakt! Na een hevige bloeding(na jaren niet meer ongesteld te zijn geweest)bleek mn lichaam de mirena afgestoten te hebben. Echter bleek ik al zwanger te zijn.Na al 3 (grote)kids waarvan de jongste 9 hebben we deze zwangerschap maar als een cadeautje ervaren.Maar schrikken was het wel!!!
denk ook dat alles kan maar hier schoppen mijn darmen ook hoor. Net een maand van de pil af en een negatieve test dus het zijn echt mijn darmen.