Goedemorgen dames, Normaal test ik niet voor mijn NOD maar vanmorgen had ik het niet meer , dus een k2v5 er tegen aan gegooid. Nu verscheen er binnen de tijd een heel, heel vaag streepje !! Zal het straks eens proberen maar ik denk dat hij op de foto niet eens te zien is ... Ik weet niet precies wanneer ik ongesteld moet worden aangezien ik 1, 2 en 3 februari een positieve CB digitale ovulatietest heb gehad. Dus mijn NOD is dinsdag, woensdag of donderdag. Ben er helemaal nerveus van . Ik hoop zo dat ik over een aantal dagen een duidelijke streep heb en dat hij/zij deze keer wel blijft plakken . Duimen jullie met me mee?? Liefs In AFwachting
Dan heb je rond 3-4 feb je eisprong gehad en is dus je nod de 17-18e. dan zit je nu 5-6 dagen voor nod en ben je wel heel vroeg met testen. Ps je ei springt pas 24-36 uur na een posi ovu en niet op de dag zelf vandaar dat je nod dus later is dan jij hierboven zegt
Hoi, mijn ei springt altijd als Cb nog een positieve ovu geeft. Maar als je de 18e aanhoudt zit je zeker goed inderdaad.
Bedankt voor de reacties meiden . Heb net een poging gedaan om hem op de foto te krijgen maar dat lukt niet (vage streepje is echt niet te zien op de foto). Ga mezelf nu proberen in te houden en (als ik dan niet ongesteld ben geworden) zaterdag weer testen. Vind het leuker om in het weekend te testen want we moeten doordeweeks allebei vroeg op voor werk en als ik dan wel positief test kunnen we er nog lekker van genieten. Heb nergens last van, heb alleen best veel pukkels (die ik anders nooit heb) ... Mijn duimen gaan deze week overuren draaien en ik laat het jullie zeker weten hoe het afloopt ...
Dank je wel December . Ik hoop het ook. Zouden anders even ver zijn nu hè ... Hoe gaat het met jou?? Nog last (gehad) van kwaaltjes ...
Nou dames, er is duidelijkheid !! Wouden eigenlijk wachten tot zaterdag maar waren zo nieuwsgierig . Op valentijnsdag hebben wij positief getest. Het streepje kwam er gelijk en super duidelijk te staan . We zijn weer zwanger. Hoop zo dat het deze keer goed gaat... Vind het heel spannend allemaal .
Bedankt voor de felicitaties meiden !! Niet heel veel kwaaltjes alleen gevoelige borsten en wat steekjes (oprekken baarmoeder??). Merk ook wel dat ik deze week best moe ben maar of dat hier al van komt ...