Jeetje Kweb wat een onzekerheid allemaal.... lijkt me echt zenuwslopend..... Kan je geen bloed laten prikken voor HCG??? Heel veel sterkte met het wachten
Tja, het vrouwenlichaam is nou eenmaal geen robot ..... Ik heb ook altijd een cyclus gehad van exact 28 dagen .. (zonder pil uiteraard). En na 1,5 jaar ineens een cyclus overgeslagen ... daarna weer telkens 28 dagen, dus hoe dat toen kwam, geen idee ..
Nou het is dan toch goed om te horen, dat het toch kan al is het wel vreemd. Nee ha wil eerst dat ik een maand overtijd ben omdat hij van mening is dat we de natuur zijn gang moeten laten gaan en het lichaam de kans moeten geven zichzelf te herstellen. Opzich heb ik niet meer dat zenuwachtige gevoel, maar dat zal wel door de 3 nega testen komen. Ik reken ook nergens meer op, maar wil eigenlijk wel gewoon ongi worden nu zodat ik ook weer verder kan. Nog maar even geduld dan maar...
Ik snap het hoor !! En ik snap je huisarts ook wel, want die gaat er ook vanuit dat je dus een cyclus hebt overgeslagen (althans, een later ei hebt gehad) .. Ik duim voor je dat je volgende week een mooie posi test hebt of gewoon ongi bent geworden
Lastig hé kweb, als je lichaam ineens zo raar doet... Ik heb vorig jaar ineens twee keer achter elkaar een cyclus gehad van meer dan 40 dagen terwijl ik normaal op 30-31 zit... Nooit achter gekomen wat er was. Ik hoop dat je snel uit de onzekerheid bent, liefst door een positieve test natuurlijk. Maar ook ongesteld worden is uiteindelijk prettiger dan zo heel lang moeten wachten.
Jeetje kweb, wat een onzekerheden zeg! Ik heb overigens ook wel vaker posi ovutestjes gehad op nod en was toch echt niet zwanger helaas. Het zal best weleens kunnen maar ik had destijds ook zo'n hoop daardoor, en als je dan omo wit krijgt bij een zw test ben je behoorlijk aangedaan. Ik heb ook een regelmatige cyclus altijd, maar heb ook weleens een keer een maand overgeslagen. Erg vaag allemaal dus. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want zo is het ook niks. Hou je haaks meis, ik hoop dat je snel een wondertje mag verwachten.
Thnx voor jullie opbeurende woorden. Nee, de ha heeft niets gezegd over dat hij dacht dat ik een cyclus oversla. Hij zei juist, dat het best wel eens wat langer kan duren voordat een test kan reageren op HCG. Maar hij zal natuurlijk wel in z`n achterhoofd houden dat er meer wegen naar Rome leiden. Ik wacht gewoon netjes af. Stond net bij de supermarkt nog met een test in mijn handen, maar om nu 7,50 te betalen voor een test waarvan je eigenlijk wel weet dat ie negatief is, vond ik ook weer zo wat. Dus ik heb um lekker laten liggen en had daar verder ook geen moeite mee. Ik ga er nu vanuit dat ik mijn ei heb gehad op het moment dat ik dacht dat het mijn NOD was, dat betekent dat ik over een dag of 3 toch echt wel ongi moet worden, want dan zit ik alweer 14 dagen na ei. En ik zie het vanzelf aan mijn temp alssie gaat zakken. Ik hou jullie op de hoogte bij veranderingen.... Liefs
heh bah nog niks!! ja kan me voorstellen dat je handen jeukten om hem toch te kopen, ik weet niet of ik hem had laten liggen maargoed je kan niks anders dan wachten laat je weten als je meer weet?