hallo hier mijn verhaal ik ben al 1 jaar intensief bezig met zwanger worden ben 23jaar heb bijna nooit de pil geslikt en heb daarvoor ook meerder partners gehad nog nooit zwanger geworden heb chlamydia gehad paar jaar terug en ben daarom na de dokter geweest om te kijken waarom het niet lukt hij zei me dat ik mischien een vagina infec had en dat daarom de zuurgr zoet was ipv van zuur en ja idd dat had ik heb een kuur gehad en nu was alles schoon hij had gekeken en had me eisprong op de elfde dag (dmv vruchtbaar slijm) heb altijd (cyclus 25 dagen) nu moest ik elkedag klusse van dag 9 tot dag 12 heb ik gedaan nu heb ik 2 dage voor me nod een test gedaan en die was negatief zou ik toch zwanger kunne zijn of is dit nu uitgesloten ervaringen aub
Je kunt zwanger zijn. Je kunt ook niet zwanger zijn. Het hoeft niet zo snel raak te zijn maar kan wel. Je kunt door op deze manier te vrijen de kans iets vergroten maar innestelen en ontwikkeling heb jij geen invloed op dus kan de eicel zijn bevrucht maar nesteld zich niet in of ontwikkeld niet goed en dan ben je niet zwanger. iedere maand is het 50/50 en als je na een jaar proberen en allerlei hulpmiddelen nog niet zwanger bent dan zou ik eens verder kijken. Oh en please gebruik punten dat leest makkelijker
hoe bedoel je met snel ben al 4jaar ongeveer bezig en heb bijna nooit de pil geslikt de dokter zei we kijke het nog 2 maande aan nu die vaginale infectie weg is en als het dan nog niet is stuur ik je na de gyn
Hoi hoi, Ik persoonlijk snap het eventjes niet, maar kan ook aan mij liggen: in je eerste bericht schrijf je dat je 1 jaar bezig bent en in je tweede dat je 4 jaar bezig bent. Niet dat dat natuurlijk wat uitmaakt hoor, want elke maand is er eentje teveel als je een kinderwens hebt, toch?! Je zou inderdaad zwanger kunnen zijn, maar het kan ook van niet. Zoals hierboven ook al gezegd werd. Ik heb geen idee eigenlijk of een vaginale infectie daar invloed op kan hebben om eerlijk te zijn. Maar ja er spelen zoveel factoren mee in je lichaam, zelfs een portie geluk is soms nodig. Dat je test negatief is 2 dagen voor je nod hoeft ook nog niet alles te zeggen. Ikzelf testte pas ruim een week na nod licht positief dus ik bouw hcg langzaam op. Helaas zit er echt niks anders op dan even afwachten en over twee dagen opnieuw te testen. Ik hoop niet dat het nodig is dat je naar de gyn moet, maar als het dan toch nodig is, is het wel fijn om geholpen te worden. Ik duim voor je dat het raak is of snel mag zijn!!!
Hier zeg je toch echt dat je 1 jaar intensief bezig bent met zwanger worden en niet 4 jaar. Als je al 1 jaar bezig bent, kun je gerust een verwijzing vragen aan je huisarts voor de gynaecoloog. Hoe weet je zo zeker dat je je eisprong op dag 11 had trouwens? Heb je getemperatuurd? Alleen dan weet je namelijk zeker dat je een eisprong hebt gehad. Vruchtbaar slijm wil niet zo heel veel zeggen. Er zijn ook vrouwen die wel vruchtbaar slijm hebben, maar waarvan het eitje niet wil springen. Ook bij positieve ovulatietesten is altijd nog de vraag of je ei daadwerkelijk wel gesprongen is. Dan nog...Voor je NOD testen heeft vaak niet zo veel zin. Er zijn genoeg vrouwen die pas bij een week overtijd een positieve zwangerschapstest in handen hebben. Dus dat hij nu negatief is, wil nog helemaal niks zeggen. Wacht nu eerst je NOD af en kijk of je menstruatie doorzet of niet. En doe dan nog eens een testje.
ja 3 jaar gewoon geklust en 1 jaar echt op berekende eisprong ja de huisarts zei dat veel mensen niet wete als je een vaginale infectie hebt is dat de zuurgraad niet meer zuur is ofzoiets en dat de spermacellen in dat millieu niet kunnen overleven hij had door dat op te lossen al 7 vrouwen aan de zwangerschap hebben geholpen
ja 3 jaar gewoon geklust en 1 jaar op berekende eisprong wist dat toen nog niet dus in totaal 4 jaar waarvan 1 jaar goed. ja was bij de huisarts geweest en die heeft van dag acht met een eendebek het slijm na gekeken tot dag 12 en 11 was het meeste slijm me de langste draden en dag 12 was het al een stuk minder vandaar maar heb al die dagen geklust
Om eerlijk te zijn denk ik dat je gewoon wat ongeduldig bent. Temp je? gebruik je ovulatie testjes? dat zijn de enige juiste manieren om goed te weten wanneer je eisprong is. Is je cyclus elke maand gelijk?? De mijne wisselt nogal en dus wisselt mijn eisprong ook en daardoor zal je net dag 9-11 klussen en is je ei op 12-14 Groetjes sas
Ik vraag me af of je niet beter donorzaad kan gebruiken. Je schrijft namelijk dat je met meerdere partners nooit zwanger bent geraakt , maar het dus blijkbaar wel wou. Het lijkt wel of je alleen maar een kindje voor jezelf wilt ipv er 1 proberen te maken bij een man van wie je houdt en hiermee je leven wilt delen. Maar antwoord op je vraag. het kan beide kanten nog op.
ja zoals in mijn bericht staat heb ik altijd een cyclus van 25 dagen nooit eerder of later en je moet altijd terug14 dage terugtelle zei de huisarts en vanaf die dagen klus ik altijd en hij heeft het nagekeken het slijm was op dag 11 het meest en daarna niet meer en daarvoor wat minder maar ook geklust
nee helemaal niet ik slikte bij nooit de pil omdat ik die vaak vergete en als ik een vriend had deed ik met condoom en die is wel eens gescheurd of afgegleden en heb nu ook een vriend waar ik oud mee wil worden dus daar probeer ik het mee. sorry hoor ik stel een vraag meer niet ik hoef me toch niet te verantwoorden
ik zou gewoon wachten tot je nod om dan nog eens te testen en evt twee/drie dagen na je nod nog een keer als die andere negatief was. sommige mensen bouwen langzaam hun hcg op
Door te gaan tempen weet je het zeker, en je LF hoeft geen 14 dagen te zijn, die kan ook 13 of 15 dagen zijn. KV 2v5 is wel een goede test en die kan je al vroeg gebruiken. Bij mijn zijn ze altijd spierwit gebleven van 3 dagen voor mijn nod tot op de nod en erna. Deze keer teste ik licht positief 3 dagen voor nod dus ze pakken het vroeg op. Maar vergeet niet alles wat je voor je nod doet kan nog zoveel veranderen en is alles nog mogelijk
gekke huisarts heb je...die denkt zeker dat hij een fertiliteitsarts is? Door chlamidia kunnen je eileiders verkleven, dan springt je ei wel maar kan het zaad er niet bij komen. ik zou staan op een doorverwijzing als ik jou was
panter wa jij typt dacht ik...ik vind het echt vreemd dat de huisarts kan vertellen wanneerze eisprong heeft gehad, sorry hoor maar cervixslijm is ook niet altijd betrouwbaar...en chlamydia tja daar zijn hele vervelende niet merkende eigenschappen van...ook onvruchtbaarheid Maar even op e vraag terug te komen je kunt wel zwanger zijn, ik teste 2 dagen voor nod negatief en 1 dag voor nod positief...en dan wel heeeeel licht
bij mij is cervix slijm teken dat mij ei binnen paar dagen springt. zeker weet ik het alleen met ovutesten en met tempen. al heb ik een rare LF varierent van 9-13 dagen. ik zou eens proberen met ovutesten
ja hij zei het kan door die infectie komen en als het dan nog niet is dan is het of het zaad van je vriend of de verklevingen van de chlamydia maar dat hoefde niet daarom wou hij eerst dat proberen dus hij zal wel niet gek zijn hahaha
ik zou de gehele week waarin je je eitje krijgt om de dag klussen.. ik kluste ook altijd op bepaalde dagen.. maar bleek dat mijn eitje 5 dagen later was als het standaard..tjaa dan word je niet zwanger! mijn cyclus was ook heel precies...maar dat zegt niks over je eisprong. dus om de dag.. dan ligt er altijd een lading klaar..en heb je goed bewegelijk zaad(zaadjes moeten ook een hele weg afleggen naar boven,daar doen ze lang over,dus om de dag is prima!) gebruik je ook wel eens ovulatietesten? dat wil ook nog wel eens helpen! lukt het dan nog niet.. dan echt naar de huisarts voor een doorverwijzing!
Mijn vk zei toen ik dit x voor de intake kwam, goh je hebt chlamydia gehad, en je bent nu al weer hier?Dat is wel snel. Ik zei ja wel he, 1e keer 2 maanden, 2e keer 3 maanden en 3e keer ook 3 maanden. Nou zegt ze, lucky you, na chlamydia zijn veel vrouwen toch echt verminderd vruchtbaar. Tips: -ovulatietesten. gezien je korte cyclus op dag 8 of 9 beginnen. -temperaturen. vanaf de 1e dag van je menstruatie elke ochtend voor het opstaan rectaal temperaturen en dat bijhouden, dan zie je achteraf wanneer je ei is geweest. -Om de dag seks. Gezien je korte cyclus gewoon na je menstruatie meteen beginnen met om de dag te seksen. en dan doorgaan tot dag 20. Meer tips kan ik je niet geven.
ja heb ik een keer gedaan elke dag toen een dag niet de dag erna wel en toen kreeg ik een smiley toen moest ik bijna ongi worden heb maar een cyclus van 25 dus dat klopt volgens mij ook niet. en de dokter kon wel zien aan het slijm dat de eisprong eraan kwam en wanneer het bijna weg was dus hij zei volgens mij heb jeje eisprong gehad hij zei niet precies op dag 11 maar dat haalde ik eruit het kon wel nog net op dag 12 maar toen was het slijm al stukke minder maar in ieder geval een van die dag zou ik me eisprong hebben