graag jullie mening

Discussie in 'De lounge' gestart door blauwromper, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

zowieso zou ik het goud in de toekomst dan op meerdere plekken laten taxeren...;)

2. blauwromper

13 feb 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd ik ga ook naar andere om te taxeren

alleen nu heb ik probleempje die ene inkoper stalkt mij..hij belt de hele tijd

3. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

nummer blokkeren.

en ik zou dus never nooit niet dat goud aan mijn moeder geven en als ik dan ook maar ff heel eerlijk ben, ik had het allang aan mijn opa en oma verteld:) kinderachtig, ik weet het....:)

4. blauwromper

13 feb 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft toen gezegd tegen mij dat wat mijn moeder doet niet normaal is en dat het eigenlijk diefstal is , kadotjes van ons meenemen op onze bruiloft . Maar ik was toen 20 en heel naif en ik dacht altijd dat het zo hoort wist ik veel. Had ik maar geluisterd naar mijn man :( de familie van mijn man heeft niks gepakt zo hoort het ook hun hebben alles aan ons gegeven

5. Rono

Rono Niet meer actief

Waar zijn de ballen van je man? Mee weggegooit met de kerstboom ofzo? Hij is gewoon bang voor jouw moetie!

Hij hoort toch achter je te staan no mather what. Jij hebt ook nog wat te zeggen, jij hebt t gekregen en jij beslist!

Is ie nou helemaal!

6. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dit heeft met cultuur te maken ;) Voor ons is dit ongelovelijk en zal het niet zo gauw gebeuren. TS volgens mij ben je ook nog best wel jong en wil je de goedkeuring van je moeder. Ik heb ook heel lang onder de plak gezeten bij mijn ouders was ook heel erg bang voor een confrontatie, voelde me ook niet vrij in mijn doen en laten.

Ik ben de confrontatie aangegaan en voel me nu sterker en bevrijd.
    Dus kortom hou het goud maar wees er eerlijk over!

7. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ja die rook geld...:$ maak hem direct duidelijk dat je het zeker niet verkoopt voor die prijs..

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Kluis in de bank? Ah shit, nee dat werkt mijn briljante plan niet....

9. blauwromper

13 feb 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd denk het ook . Alleen ik weet nu nog steeds niet hoeveel gram die armband is ik denk dat ik hem in een envelop doe en bij het postkantoor laat wegen;) en dan ga ik zelf eerst thuis berekenen wat ik ervoor kan krijgenn want ik wil wel 1000 euro het liefst voor hebben. En dan ook stiekem want mijn man is bangerik

10. blauwromper

13 feb 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat klopt , dat het met cultuur heeft te maken en zelf stukje geloof want wij zijn moslim en dan is het heel belangrijk dat je de zegen van je moeder krijgt enzo en je moet altijd respect hebben voor je moeder etc etc.

Ik weet niet of het met leeftijd te maken heeft ik ben 25.

11. blauwromper

13 feb 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik zeg ook tegen hem! wat bemoei jij is toch mijn goud staat zelfs bij de notaris!!! jij hoort achter me te staan!! maar hij is gewoon bangerik!!!!!

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

tja zegen van je moeder.. ehhm de zegen van je moeder hoort in mijn ogen ook te gaan over dat ze jullie alle geluk wenst en een makkelijk leven. Daar hoort dus niet het stelen van jullie bruidschat bij, zelfde verhaal met respect. in mijn ogen moet je respect verdienen en ookal heeft een ouder vanzelfsprekend een stukje respect de rest krijgen ze door hun daden.

Enne 25 is gewoon volwassen! he, ik snap het gevoel dat je je jong voelt maar 25 is oud genoeg om te stemmen, oud genoeg om een huis te kopen, oud genoeg om je eigen gezin draaiende te houden dus ga jezelf zien als een volwaardig volwassen lid van de samenleving .. is heel moeilijk hoor. ik heb die stap in mijn hoofd ook pas een half jaar geleden gemaakt..(en ben 28;))

13. blauwromper

13 feb 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja je hebt gelijk!

ja ik ben ook volwassen ik heb alleen mijn leeftijd geschreven omdat het gevraagd werd, niet omdat ik me jong voel ofzo

pf echt moeilijk situatie he

14. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Uit welke cultuur kom je? (of was dat al gevraagd).

Ik snap heel goed dat het lastig is. Aangezien jij het goud hebt teruggegeven aan je moeder denk ik aan de ene kant dat het dan dus ook aan je moeder is wat ze ermee doet. Als je echter zegt: het goud staat op mijn naam en ligt in mijn kluis...ja, moeilijk moeilijk. Gegeven blijft wel gegeven natuurlijk. Ik weet het niet, lastig hoor.

15. blauwromper

13 feb 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    zina ik heb niet gegeven ze gaat gewoon vanuit dat het voor haar is terwijl het op mijn naam staat en in mijn kluis zit

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ze heeft het niet gegeven, moeder heeft gewoon aangenomen dat het voor haar was en zei dat ook . ts was op dat moment niet in staat om daar wat op te zeggen. wat ik denk ik ook niet zou zijn, zou te verbouwereerd zijn dat mijn moeder zich mijn erfenis even toe eigend

haha dubbel met ts. nou goed is het wel duidelijk in ieder geval haha.:D

17. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Oh, huh? Ik dacht te lezen dat jij het goud dat je van opa en oma kreeg op je huwelijk hebt teruggegeven aan je moeder omdat het oorspronkelijk van haar was. En dat jij het alleen bewaard zeg maar voor haar.

Maar in beide gevallen: jij hebt het gekregen? Je bent zeker turks of marokkaans? Ik heb zelf marokkaanse familie, dit is ook echt iets wat daar zou kunnen gebeuren.

18. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hier staat iets anders:

"Toen ik ging trouwen heeft opa helft v/d goud aan mij gegeven. En zo naif als ik ben heb ik dit meteen gegeven aan mijn moeder. Ik vond dat mijn moeder hier recht op had omdat dit haar huwelijkskadotje was destijds."

19. blauwromper

13 feb 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik had het verkeerd opgeschreven, heb ik ook aangegeven na een paar posts

20. blauwromper

13 feb 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    #120 blauwromper, 15 feb 2012
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
    ow nog iets misschienn denken jullie nou waarom kom je na 5 jaar pas, maar ik heb nu mijn ogen geopend dankzij mams.Ik had laatst klein ruzie met mijn man en ze kwam toen en weetje wat ze zei : je hoeft echt niet bij mij aan te kloppen strax als je wilt scheiden want ik doe de deur niet open voor je!! en( ze is toch hertrouwd) zegt ze ja ik ga echt mijn geluk niet verpesten door jou!!dit zei ze gewoon bij mijn man!! mijn man vond het ook heel vreemd hoe ze dit zei!! Nou sorry mams dan ga ik ook mijn garanties nemen door mijn erfenis gewoon zelf te houden!!!!!!!!!!! mijn broertje woont nog steeds bij ze in dat is helemaal geen probleem maar mij wilt ze niet

Deel Deze Pagina