Wij proberen zwanger te worden van een derde kindje en zijn dus ook een beetje aan het kijken naar namen. Onze kindjes heten Kick (m) en Pom (v)... Een meisjesnaam hebben we maar jongens.. oh, wat vind ik dat lastig. Ik doe dus nog een poging hier We zoeken een leuke korte jongensnaam; * bijvoorkeur één of maximaal twee lettergrepen * niet beginnend met een K of C of S (achternaam is met een S) * makkelijk te spellen en uit te spreken * niet te populair (ik vind Daan, Lars en Tim etc prima namen maar ze komen me toch te vaak voor) * niet te Engels (mogen wel Engels zijn maar moeten dan goed Nederlands uitgesproken kunnen worden bijvoorbeeld Owen) Wie helpt?
Kick, Pom en Gijs (zit je alleen wel weer met de S van de achternaam) Kick, Pom en Luc/Luuk Kick, Pom en Coen Kick, Pom en Wolf Kick, Pom en Ole Kick, Pom en Pepijn (misschien iets te lang maar vind deze geweldig) Kick, Pom en Onno Kick, Pom en Hugo Kick, Pom en Teun Kick, Pom en Jip Kick, Pom en Jilles Kick, Pom en Joep
dank je wel.. Pepijn is mijn neefje en Onno is papa! We vinden Luuk en Joep leuk maar het is het niet helemaal.. lastig hoor.
Ik kan me vergissen, maar heb je niet al een topic gehad waarin heeeeel veel namen zijn geopperd? Zat daar niks voor je tussen?
Ik zag in het andere topic Mus al voorbijkomen, maar dat vind je dus niks? Dan misschien: Lio Torre Flip Abe Olle of Ole Kiet Kess (ja ik weet het: met een K, maar wel leuk) Peer Roemer Lieuwe Lieven Tilo Dim Eise Kalle Leif Jop Raaf Jons Theu (van Theu Boermans) Thieu Mure Borre Manne In welke hoek zoek je eigenlijk? Onze oudste heeft nl. dezelfde naam als die van jou en bij de tweede wilde ik weer wat Nederlands, maar werd ik helemaal gegrepen door een Vlaamse naam (staat hier niet tussen). Misschien is het ook een idee om eens Vlaamse lijsten door te kijken? Zo kwam ik bijvoorbeeld ook op Lio. Er zit nu ook een hoop Scandinavisch bij. Hou ik ook wel van, maar past misschien niet bij de andere twee.
Even denken hoor.. ik had ook in je andere topic gereageerd. Even kijken of ik inmiddels nieuwe inspiratie heb Tuur Fer Jur Tos Fos Joes Rens Rox Duuk Jace Mik Ole Dex/Mex Rink Ries eh eh.. 't is even op Ik ben zelf overigens dol op namen die eindigen op een -e- (Timme, Jurre, Sverre, Tobe etc. maar is niet helemaal jullie ding toch?)
Wat is de meisjesnaam die jullie hebben? Otto Toon Miel Rien Rein Boy Broer Borre Beer Anton Jan Maas Leen Kars Siem Wim Nimm
Art Aart Fons Tijl Ties Twan Jop/Joppe Faas Bart Lex Alec Alfi Ton Appie Beau Bing Bono Chiel/Giel Chiem Daaf Raaf Diek Flip Flint Goof Goos Henk Jaap Hein/ Heine Jack Jort Jeff Joes Jos Mats Raf Zit er iets tussen? Er zullen vast namen bij zitten die je vreselijk vind haha. Je weet maar nooit..
Jeetje, onwijs bedankt zeg. Er zitten echt wel leuke namen tussen.. ik vind het gewoon zo moeilijk. De korte namen die ik ken zijn vaak weer zo gewoontjes en de andere zijn weer zo apart. @Pip.. nou veel wat ik niet mooi vind zit er niet tussen hoor... ik vind ze (bijna) allemaal wel leuk! Ivm meelezers zet ik hier niet de gekozen meisjes naam neer..
Zeg... ik had zo mijn best gedaan in je vorige topic . Dus voor nu een nieuwe poging: Ot Faas Han Jilles Thijl Huub Jef