hallo damens, We zijn eruit hoor. we hebben DE naam. Maar we willen graag toch nog een meisjes naam hebben voor als het toch een meisje wordt. want ja je weet maar nooit je hoort het vaker dat ze het verkeerd hebben. en ik wil dan toch wel een naam hebben. wat vinden jullie mooier? LOTTE OF FLOOR. alvast bedankt
Ik heb op Lotte gestemd, vind ik mooier klinken dan Floor. Bij Floor denk ik altijd aan het engelse "vloer".... Flore vind ik daarentegen wel helemaal super! misschien nog het overwegen waard?
Lotte! Vlotte, tijdloze naam. Floor vind ik wat tuttiger en saaier klinken. Flore daarentegen zoals Ellaa oppert: nog leuker Of Lot, ook leuk
Haha, ik vind het juist precies andersom. Lotte vind ik echt een tuttige naam (en ik heet zelf zo en ben echt niet tuttig..). Maar het zijn beide prima namen! (Hoeveel echo's heb je trouwens gehad waar het geslacht op te zien was?)
Lotte. In de huidige internationale maatschappij lijkt het me niet leuk en ook niet handig om Floor te heten.
Ik heb ook Lotte gestemd . Klinkt wat fijner , ook zou Floor eerder in war kunnen worden gehaald met Fleur etc. Maar goed, het is de reserve naam dus we gaan er niet van uit .