Wat zouden jullie doen? over naar standaard!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mw21, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hoi!
    Mijn dochter heeft 4 maanden volledig bv gekregen toen rustig gaan combineren.
    Jammer genoeg ging ze enorm overgeven van Nutrilon standaard. tot gal aan toe en zakte dan helemaal weg.
    Nogmaals geprobeerd maar precies zelfde reactie.
    Toen Friso HA 1 gegeven en dat ging harstikke goed.

Kinderarts bij het CB raadde mij aan om vanaf 6 maanden standaard te gaan doen, wel van Friso niet van Nutrilon.
    Maar ik vind het persoonlijk dood eng...
    Maar Kinderarts zegt dat ze ook aan de eiwitten moet gaan wennen en het behoorlijk scheelt in de koste

Ze eet verder al groente en fruit

Wat zouden jullie doen?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou relacteren...
    En so wie so het eerste jaar geen standaardkunstvoeding geven.
    Laten die dokters maar buikpijn krijgen i.p.v. je kind!

Wat een bullshit trouwens dat je wel Friso en geen Nutripiep mag geven. Hebben ze aandelen of zo? Koop gewoon huismerk HA, dat is stukken voordeliger dan die A-merken en precies even goed.

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha! Enorm goede tip van t huismerk!! Stom dat ik daar niet aan heb gedacht. Ga er toch van uit dat Kruidvat net zo goed is als Friso???

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
  5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De enige reden waarom ze Friso hebben aangeraden is omdat Friso duidelijk geen negatieve reactie opleverde (in tegenstelling tot Nutrilon).. niet zo negatief Dirksmama... het is geen raar advies, hooguit onvolledig.

6. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik zou het gewoon proberen, je merkt het snel genoeg.

Ons meisje kreeg krampjes van Standaard voeding na de borstvoeding. Daarom gaven we Omneo Comfort, dat ging wel goed. Af en toe Standaard geprobeerd, maar merkten al vrij snel dat ze daar last van kreeg. Op een gegeven moment zijn we gaan mixen. 4 schepjes Omneo, 1 schepje Standaard. Heel langzaam totdat we op 4 schepjes Standaard en 1 Omneo zaten en nu drinkt ze volledig Standaard. Zonder krampjes.

Deel Deze Pagina