Wat is mijn temp toch aan het doen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mieks, 4 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Pff snap er niks van deze ronde hoor.. Alle andere rondes zat mijn temp meestal voor ei heel constant op dezelfde waardes en ging hij na mijn ei netjes omhoog.
    Deze cyclus is wel zo'n zooitje en zo giga lang :(:(. Volgende week dinsdag voor het eerst naar de gyn en krijg ik een inwendig onderzoek, ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen!

Laatste dagen lijk ik wat eggwhite slijmverlies te hebben maar weet het niet heel zeker. Vandaag wel flink wat krampjes onderin mn buik. Wat zou het toch handig zijn als je even binnen kon kijken wat er allemaal gaande is ;);)

2. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Jeetje dat is inderdaad een janboel, komt me helaas bekend voor....

Lijkt alsof rond dag 27 alles in de war is geraakt, daarvoor leek het redelijk normaal. Sicces bij de gyn!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Balen meid! Ik had ook zo'n kaartje. De gyn heeft hem na 150 dagen afgebroken met primolut. Succes

4. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Net de bevestiging gekregen bij de gyn dat het PCOS is. Had een hoop eitjes waarvan 1 van 7mm. Ik mag vandaag al beginnen met clomid 50mg. Volgende week vrijdag dan terug voor een nieuwe echo. Hopelijk slaat het gelijk goed aan. De gyn hoopte dat die van 7mm nu door zou gaan groeien.

@ Babke, heb jij ook clomid gekregen?

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik moest 1 maand laten kijken wat er gebeurde. Niks dus. Gisteren primolut gehad en dan wordt ik hopenlijk volgende week vrijdag ongesteld. Dan mag ik cd3 starten met clomid (eindelijk!)

Als je mee wilt kletsen we zijn een soort pco clubje begonnen bij het vruchtbaarheidsbehandelingen forum. Handig en gezellig

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh dat zou fijn zijn trouwens van die van 7 mm. Bij mij tellen ze niks mee onder de 10mm

Deel Deze Pagina