Hoi dames, Graag jullie mening. Wat vinden jullie van de naam Boy? We komen er niet aan uit. Deze naam is de enige die we leuk vinden. Iemand suggesties voor KORTE Engelse/Amerikaanse jongensnamen? Dank alvast
Wij vinden zelf de naam Billy ook erg leuk en ondeugend.. Onze omgeving vind het niet zo leuk.. Miss ook een associatie met een flodderfiguur.. Boy vonden wij ook erg leuk maar we kennen een hond die zo heet haha..
Boy? En als jullie een dochter krijgen noemen jullie haar Girl ? Nee, ik vind het geen (leuke) naam. Andere korte namen: Dex Dax Jim
Nee ik zou ook niet voor Boy gaan, dan eerder Boyd of Boaz. Kijk anders ff op deze website; Originele jongensnamen: Kort Amerikaans Staat vol met korte, middellange en lange Amerikaanse namen. Succes!
Onze hond heette Boy. Vind het nog steeds een hele leuke naam, al klinkt het voor een kind voor mij een beetje raar. Boyd vind ik dan leuker. Succes!
Nee Boy is niet echt geweldig, vooral door ervaringen met iemand die zo heet.. Misschien andere leuke namen: -Jack -Troy -Jake -John