Elin, Lana, Sem de rest vind ik niet mooi Gijs en Loet zijn niet mijn smaak, en Bo.. ja ik ken een hond die Bo heet dus dan krijg je al snel een beeld erbij
Elin & Loet De naam Loet hoorde ik pas voor het eerst, moest er eerst wel aan wennen maar begin 'm steeds leuker te vinden
Elin en Sem vind ik het leukst. Maar als jongensnaam vind ik Loek ipv Loet nog leuker (en Sam of Sen ipv Sem)
Loet is leuk! Niet zo standaard als de driemiljoen semmen die er al rondlopen, dus daar zou ik voor gaan. Bij de meiden valt voor mij Bo af. Ik vind Bo erg leuk, in deze spelling, want stoer en sexy en klassiek (BO DEREK) maar het risico is dat mensen aan Beau denken en dat vind ik een ongelofelijke tutnaam... Elin vind ik leuk, Lana ook wel.
Voor een meisje lana Voor een jongen vind ik ze alle drie niet leuk. Loet vind ik gewoon zielig ( sorry )
Meisjesnamen: Elin: Leuk, lief! Bo: Niet echt mijn smaak, ik vind het te stoer voor een meisje! Lana: Nee.. doet me gelijk denken aan GTST, dochtertje van Sjors.. maar misschien kijk je dat programma niet? Jongensnamen Gijs: Nee vind ik te ouderwets! Loet: Nooit van gehoord en vind het ook eigenlijk geen naam! Sem: Erg leuk!!