Graag jullie mening

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AMS83, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS83

AMS83 Nieuw lid

19 feb 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik ben nieuw op dit forum en zou graag jullie mening willen.

Ik ben in december gestopt met de pil, toen keurig mijn ontrekkingsbloeding gehad en daarna éénmaal een menstruatie gehad met een cyclus van 24 dagen.

Uitgaande van mijn laatste cyclus ben ik op dit moment 5 dagen overtijd. Ik heb daarom afgelopen zondag een test gedaan, hierop verscheen net buiten de tijd een duidelijke "penstreep", welke dezelfe kleur had als het controlevenster.

Ik heb wel sinds een week iets grotere tepels, de kliertjes zijn duidelijk aanwezig en er zijn ook allemaal blauwe adertjes op zichtbaar.

Wat denken jullie?

2. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Wat ik denk is nog een nieuwe test doen een pennenstreep is negatief. De streep moet echt even breed zijn als de controle streep. Met welke test heb jij getest? En je cyclus kan in het begin nog mega schommelen is mijn ervaring.
    Succes hoop dat jij binnenkort een mooie test in handen hebt:D

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ten eerste, zonder foto niet te zeggen.
    Ten tweede je bent net gestopt met de pil, heel veel vrouwen hebben dan nog geen echte cyclus, je lichaam moet nog ontpillen.
    Maar het kan, dus heel graag een foto van je test.

4. AMS83

AMS83 Nieuw lid

19 feb 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Ben nu op mijn werk, maar zal vanavond een foto proberen te plaatsen.
    Uiteraard doe ik ook een nieuwe test deze week.

5. AMS83

AMS83 Nieuw lid

19 feb 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals bedankt voor jullie reacties.
    Helaas ben ik ongesteld geworden. Nu vol frisse moed door naar de volgende ronde!

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Het eerste half jaar kun je niet echt op je cyclussen vertrouwen is mijn ervaring. Succes met zwanger worden.

Deel Deze Pagina