Hallo allemaal Wij hebben te horen gekregen dat wij een zoon krijgen, en wij zijn super trots! Nu hadden we de naam voor een meisje al klaar, maar wat is het voor een jongen toch moeilijk! We hadden eerst wel een naam voor een jongen maar die vonden we toch niet zo passend. Voor een meisje hadden we de naam Emily, en daar waren we ook snel over uit. Nu hebben wij al een hele hoop namen voorbij zien komen op internet maar er zit niets tussen wat wij allebei erg leuk vinden. Mijn vriend heeft namelijk een hele andere smaak dan ik! We hadden eerst de naam Daniël, die we wel leuk vinden maar niet passend omdat we al iemand kennen met een soort gelijke naam. Wat ik leuk vind en hij dus niet: Menno Thijs Tycho Wat hij leuk vind en ik niet : Yannick Björn Damian Nu is het ook zo dat wij samen best een grote familie hebben en dat wij een naam zoeken die niet zo veel voorkomt. Ik hoop dat iemand ons kan helpen met het vinden van een leuke jongensnaam!
Menno, Thijs en Björn: leuk! Zomaar wat andere namen: Brent(t) Daaf Ian Kick Luke Melvin Jaan Jorrit R(h)eno Ries Sion Thomas Timo Vince Yorick
Komt aardig in de buurt maar er zit nog niet iets bij wat wij beide leuk vinden helaas.. Bedankt voor je reactie!
Dat vonden wij inderdaad ook leuk maar wij er is al iemand in onze vriendenkring die zo heet.. Maar bedankt
Bedankt voor de reacties! Zit helaas nog niet iets bij. Vince, dilan, dean vinden we wel leuk maar we kennen al mensen die zo heten. Oeioei wat is een jongensnaam toch moeilijk.
Dat is inderdaad een moeilijke, want de namen waar jullie van houden zijn zo verschillend. Misschien zit hier iets bij : Fabian Lennart Jonas Brent Leander Ralf Maxim Victor Jens Cedric Dorian Ivar Stijn Joren Jorn Niklas Leon Stef Gilliam Jelmer Stan Oscar Florian Quint Marius Silvan Tibor Ronan Arvid Mart
Bedankt voor de reacties ik ga sommige even met mijn vriend bespreken. Hoop dat hij ook iets leuks er tussen ziet staan hihi