Ik hou op zich wel van aparte namen maar Lior kan ik niet zo goed plaatsen. Ik kan niet zo goed beslissen of ik het meer richting Dior vind gaan (vind ik tikkie ordi) of meer richting Liore (wat sjieker). Ik vind hem niet geweldig.
Ik had nog nooit van deze naam gehoord. Zegt vriend gisteren ineens: Ik heb deze week toch zo'n mooie naam gehoord. Het is een unisex naam (vind hij) dus ik oh wat dan? Komt hij aan met Lior! Haha Ik had deze naam al voorbij zien komen deze week hier en dan komt hij ermee. Ik zelf vind Liore voor meisje net wat mooier
Ja was echt stom. Ik begon meteen te lachen en zei al wat toevallig kwam de naam deze week op forum tegen haha.
Houd er rekening mee dat een Engels sprekend iemand het misschien uitspreekt als Liar (leugenaar). Ik vind het op zich wel een leuke naam.
Aparte naam. Ik vind 'm ergens wel gaaf. Maar dan voor een jongen. Voor een meisje vind ik 'm iets te 'Honor' 'Heaven' 'Precious' 'Destiny' -achtig. In het Frans betekent Liore trouwens verbetert of verbeteren. Je schrijft het met een 'e' op het eind, maar de uitspraak is hetzelfde So you know.
Vindt het apart, maar wel mooi! Voor een jongen is het beetje twijfel en voor meisje is Lori dan ook erg leuk ipv Lior
Geen idee, maar dat beeld heb ik gewoon. Misschien omdat ik Lior misschien iets weg heeft van Dior of D'or (goud). Geen idee
was bij mij ook al opgekomen. Voor mij is het trouwens een jongensnaam, maar ik denk omdat ik iemand ken die zo heet. Wel uit een ander land trouwens