Nadat ik eerder ook al tussen een paar namen twijfelde, heb ik het gevoel dat we toch weer een stapje dichterbij de ultieme naam zijn gekomen. Nu gaat de strijd voor mij eigenlijk nog maar tussen twee namen (eerder ook, maar de namen zijn nu anders, hihi ). Welke vinden jullie leuker? Nora of Nola?
Ik snap je twijfel, ik vind ze alletwee leuk! En Nova zou ook nog kunnen hahaha! Nadeel van Nola is dat ik de associatie heb met GTST, en bij Nora denk ik aan zwart of Norit, die antidiarree pillen. Maar dat is nu alleen omdat ik nadelen zoek aan de naam. Wat zegt je gevoel, en vooral, welke staat beter bij de achternaam of andere voornamen?
Dat van Nola en gtst hoor ik inderdaad steeds. Ik kijk dus echt nooit naar gtst en heb deze naam via via en niet via gtst. Lekker irritant. De tweede naam hebben we ook nog niet. Deze vinden we net iets minder belangrijk en willen we pas kiezen na de eerste naam. M'n gevoel zegt helemaal niets, haha. Ergens wil ik misschien juist wel wachten tot na de geboorte en dan kijken wat ik nou echt vindt passen bij haar koppie, maar manlief wil per sé ruim voor de geboorte besloten hebben. Hij houdt niet zo van onzekerheid .
Nora, hoewel je die hier in de omgeving veel hoort. Bij nola moet ik denken aan die ene Amerikaanse regisseur Christopher Nolan. En daarbij vind ik die naam net niet af, alsof de laatste letter weggevallen is.
Een Henkie's naam? Ik vind Nola een lieve naam. Dat van gtst zul je even horen. Maar hoeveel mensen heten er geen Rick, Jessica, Janine, Noud enz.? Ik vind het een normale naam. Zeker niet aso als dat bedoeld wordt. Nora is leuk, afhankelijk van waar je woont. In gebieden met een stevig accent vind ik het niet mooi klinken.
Nola is voor mij de afkorting voor New Orleans Louisiana, maar dat is beetje beroepsdeformatie. Nora vind ik leuker met een h erachter.
Nora vind ik mooie naam, zou wel eerder voor Norah gaan. Ik kijk geen GTST dus de naam Nola zegt me niets, vind het wel lief klinken en is origineler.
Nola zo heet me hond dus de andere naam ik vind dat ook Echt mooie naam Nora maar ook moet ik Dan denken aan mmmmmmora haha. Maar het zijn leuke Namen allebij en doen waar jij je goed bij voelt nora staat bij ons ook nog ergens op de lijst. Wij komen er echt niet uit. Nova super mooie naam vind echt top maar mijn wederhelft helaas niet
Nou dat is dan duidelijk, hihi . Geen twijfel over mogelijk welke naam gemiddeld het mooist gevonden wordt. Het duurt nog even voor we echt moeten beslissing, maar als de beslissing eenmaal daar is zal ik het laten weten!