Wij vinden Nicholas (roepnaam Nick) heel mooi! Wat vinden jullie van de naam? Aan wat voor kindje denk je dan? Ben benieuwd!
Ik vind Nicolas erg leuk, uitgesproken zoals het er staat. Op zn frans zeg maar. Nick vind ik helemaal niks.
Dan zou ik het dus wel zonder H schrijven. En gewoon een vraagje uit interesse, waarom zou je dan de roepnaam Engels willen? Dan wordt het een heel ander soort naam?
Dacht dat Nicholas hetzelfde als Nicolas is! Vind het met een h iets internationaler! Vind het ook mooier staan met een h!
Hoi hoi Ik moet aan ern kleine sinterklaasje denken ahah al begrijp ik dat t op zn frans uitgesproken moet worden. Hihi
Het is niet helemaal mijn soort naam, maar er is niets mis mee. Zou wel voor Nicolas gaan en niet Nicholas. Je spreekt het dan ook heel anders uit inderdaad. 'ch' spreek je uit als een 'G', dus dan wordt het inderdaad een soort Nigolaas.
Ik vind het een leuke naam en het kan prima met een h daar wordt het m.i. echt geen Niggolas van. Ik zou het kind dan ook wel nicholas noemen en niet standaard alleen Nick (beetje jammer van de naam dan eigenlijk)
''Nick'' leuke naam kort en stoer! ''Nicholas'' of iets niet leuk,... Sinterklaas doet het me aan denken....