En wat betekent de naam? Want zie er verschillende dingen van op internet.. Eerste naam wordt Lennart.. (Dat staat vast) Andere namen als 2e naam die we leuk vinden: Tobias (maar we hebben een kennis met een hondje die tobi heet) Justin (bieber?) Julian Gerben Dorian Fabian (vind mijn man mooi, ik niet echt..) Gr. Carlien
Domien?? Nooit gehoord en klinkt mij ook niet als een naam in de oren. Natuurlijk moet iedereen voor zich weten maar ik vind het een hele rare naam Van de rest van het rijtje vind ik Fabian wel mooi achter Lennart
Ik ken de naam ook alleen van 3fm, zie nu ook op internet weinig van terug.. Misschien dat hij mij daarom wel normaal in de oren klinkt door de radio haha.. En de rest van het lijstje?
Domien vind ik eerder een meisjesnaam, soort opgepimpte Mien. Van je lijstje vind ik Gerben het leukste en ook het beste bij Lennart passen. Gewoon Hollands no-nonsens.
Dat is inderdaad ook wel handig (B), want de achternaam is ook nog eens echt hollands.. Als iemand nog suggesties heeft zijn ze ook welkom, beetje een normaal (uit te spreken) jongensnaam (valt domien schijnbaar niet onder haha) en met 6 letters..
wat een superleuke naam Lennart! Hier ook op t lijstje Lennart Tiemon/Timon Lennart Martijn Lennart Maurits(7letters) Lennart Nathan Lennart Xander Lennart Nelson Lennart Olivier (7letters) Lennart Floris Lennart Daniël Lennart Samuël Lennart Stefan Lennart Thomas Zit hier misschien iets bij?
Ik ken de naam ook van 3FM en van het prentenboek Domientje. Als je hem leuk vind gewoon doen maar mijn smaak is het niet. Fabian, Gerben of Julian vind ik het mooist bij Lennard.
Domien? Ik vind het klinken als een typetje van Van Kooten en De Bie, denk in eerste instantie aan een vrouw. Lennart vind ik wel leuk.
Leuk, Lennart! Tobias en Fabian vind ik leuk, Julian ook wel. De rest is niet mijn smaak en Domien vind ik echt niets.
Domien vind ik wel leuk, ken het idd ook van de radio DJ. Klinkt leuk bij elkaar, L.ennart D.omien. Dorian en Julian zijn ook erg leuk.
Ik ook idd, en na de komende SR actie klinkt de naam bij velen ineens veel lekkerder in de oren. Onbekend maakt onbemind.