Wat denken jullie? zou die een deze dagen positief worden? maand 3 met ovulatie testen en helaas tot op heden nog geen positieve test gehad.. Ik heb een cyclus van 26-32 dagen en ben deze maand begonnen op dag 7 met testen en test 2x per dag... de onderste is van 21:00uur vandaag en tot nu toe de donkerste die ik gehad heb in deze 3maanden.. hoop dat ik 1 deze dagen eindelijk een keer een positieve test heb maar ben benieuwd naar jullie mening of dit er tot nu toe hoopvol uitziet alvast bedankt voor het kijken en jullie mening
Het is altijd heel moeilijk te bepalen of er wel of niet wat aan komt. Een ovulatietest kan ook zo ineens gaan knallen. En omdat je je hele cyclus lh in je lichaam hebt kunnen testen de ene dag donkerder zijn dan de andere dag. Lekker door testen en hoop snel dat je een positieve in je vingers hebt!
Als je al 3 cyclussen ovulatietesten gebruikt en geen eisprong kan vinden raad ik je aan om te gaan tempen. Dan heb je zekerheid of er een eisprong is. Mocht dit niet zo zijn dan zou ik contact opnemen met de huisarts.
daarom test ik nu ook 2-3x per dag als ik deze maand weer niks vind ga ik ook naar de huisarts bedankt iig