Ja! Wij verwachten nog een meisje. Super leuk, alleen die naam...... Lastig hoor. Wij denken een beetje in de richting van Tess, Merel, Esmee of Kim. Iemand nog leuke tips?
Bij het lezen van je topictitel kwam annabel meteen in me op. Van de namen die jij zelf noemt vind ik merel het best passen
Eerste wat in mij op kwam was Rosalie Uit jou lijstje vind ik tess ( of eigenlijk tessa) mooi Merel vind ik niet zo vind dan merle mooier En Veerle vind ik er ook mooi bij.
Merel en Esmée vind ik leuk erbij. Ik vind eerlijk gezegd Kim en Tess ''andere'' namen dan Feline en Jasmijn en daarom niet zo leuk passen. Op zichzelf vind ik het geen rare of stomme namen ofzo, maar ik vind ze er niet bij passen.... ook nog: -Merla -Milou/Marlou/Marlot -Marinde/Dorinde -Kyra -Ionne -Evalin -Marit -Mia -Estée -Estelle -Elise -Elora -Aurore -Lisanne -Sterre -Rozanne -Suzette
Feline, Isabel en ... Lauren vind ik er super bij. Andere mogelijkheden Veerle, Lotte, Valerie of Sofie
Van de namen die je zelf noemt vind ik Merel het leukste. Je noemt wel namen waar ik niet meteen aan zou denken bij Feline en Jasmijn.. Wat ik er mooi bij vind passen: Isabelle, Rosalie, Veerle, Lauren
Uit jouw rijtje vind ik Esmee het leukst. Rosalie kwam bij mij het eerste in me op toen ik de namen Feline en Jasmijn zag.