Ik moet denken aan de kids van Marco Borsato. Die heten volgens mij Luca, Senna en Jada. Senna kan dus prima voor een jongen.
Mijn hond heet Senna. Kijk er altijd vreemd van op als een kind zo heet. Hier op t kdv is een Senna, zag ik staan dt mijn dochter daarmee speelt, maar geen idee of dat een jongen of meisje is eigenlijk, al een reden om hem niet te kiezen
Er zit een Senna (jongen) in mijn oudste haar klas. Ik zeg gewoon doen... das net zoals René, Robin, Charlie.. Sjors Ze heeft ook n meisje Sam in de klas zoals ze dat in groep 1 nog zo schattig noemde want ze hadden ook een jongetje Sam.
Een oud klasgenoot heeft een zoontje Senna. Vind het een erg unisex naam en juist iets leuker voor een jongen! Zo vind ik bijvoorbeeld Robin weer iets leuker voor meisjes haha!
Ik vind Senna superleuk voor een jongen! Veel leuker dan voor een meisje. Stond ook op mijn lijstje! Doen!!!
Haha moet wel lachen, heb namelijk ook een Robin! Ben denk ik van de unisex namen Ik zou meisje Robyn doen trouwens ook erg leuk