Ik heb toch maar weer een topic geopend om met meiden te kunnen kletsen die misschien net als ik in dezelfde situatie zitten. 3 dagen geleden voor het eerst een positieve test gehad. Wel erg licht, maar het streepje was te zien. Tot op de dag van vandaag krijg ik continu, binnen de tijd een streepje te zien alleen blijven ze licht. Ik zit nu op 13 of 14 dpo... Dus vandaag of morgen hoor ik ongesteld te worden. Dit weet ik zeker i.v.m. de ovutest die op 25 en 26 April positief was. Nu geven veel mensen aan dat een streep een streep is, maar ook dat een streep moet oplopen dus dat het waarschijnlijk wel een miskraam wordt. Ik weet het dus niet meer. Vandaag weer twee kruidvat testen gedaan en op beide toch echt een licht roze streepje te zien. Helaas wel weer heel licht. Morgen mag ik bloedprikken en donderdag ochtend hoor ik de uitslag. Ik hoop maar dat het geen miskraam wordt.
Je kunt beter om de dag testen. HCG verdubbelt namelijk om de dag en niet elke dag. Is je test van vandaag vergeleken met de test van 3 dagen geleden wel donkerder dan of ook niet? Hoop en duim dat alles goed mag gaan en op een goede uitslag van je bloedtest!
Ik weet wel dat de eerste keer dat ik een test deed ik echt heel goed moest kijken om wat te zien. Nu kon ik het zo al wel zien, maar ik vind het verschil zo nihil. Ik zal over twee dagen weer eens testen. Mocht het dan nog hetzelfde zijn dan kan ik er van uit gaan dat het niet goed zit denk ik?
In ene topic zeg je test morgen en hier weer over 2 dagen is een beetje verwarrend dat je drie topics heb en in 2 van de drie wat anders zegt
Bij de 1 loopt het sneller op dan bij de ander. Je kan beter ook wat langer wachten met testen, dan pas zie je het verschil! Succes en hopen op een knaltest van de week! En Pff wat doen sommige mensen moeilijk, wat maakt het uit hoeveel topics ze heb. Reageer gewoon op wat ze vraagt!
Als je 26 april een positieve ovulatietest hebt, dan springt je ei 27 of 28 april. Dan zit je nu op 12/13 DPO. De knallers komen vaak later pas! Ik zou de moed nog niet opgeven. Zelf had ik pas op 14 of 15 dpo een positieve test! Twee dagen daarvoor was hij nog wit. En mijn dochter stuitert nu door de kamer, dus dat is wel goed gekomen Dit zijn nou eenmaal spannende tijden, het is afwachten, zitten, wachten, op de klok kijken of je al een dag verder bent en in spanning blijven zitten of het wel goed is gegaan... Je kunt helaas niet zoveel veranderen aan de situatie. Het beste is om over twee dagen weer te testen. En dan met 1 test. En twee dagen daarna opnieuw. Weer met 1 test. Succes, en sterkte met het wachten in spanning. (En Raaf92, over het openen van meerdere topics, daar staat iets over in het reglement, dus daarom word je er wel eens op aangesproken.)
Ik denk ook dat je ei pas op 27 of 28 april is geweest dus dan is een licht streepje heel logisch Houd de moed erin! Het zit vast goed!
Nog anoniem. Ik heb wel wat voorbij zien komen van je inderdaad. En je word't ook zo onzeker van alles wat je hoort en leest. Ik heb het gevoel dat ik morgen ongesteld word of dat mijn test negatief is... heb er geen goed gevoel meer over... waarom loopt die niet gewoon op pff.. test jij wel positief? En is je nod al?