Ervaringen clearblue digital ovulatietesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Papallona, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Hallo dames,
    Heb me voorgenomen 1 ronde met clearblue digital ovulatietesten te testen wanneer m'n meest vruchtbare dagen zijn. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Geeft deze (net als andere testen) aan wanneer de lh-piek is? En dan zal je eisprong dan ongeveer 24 uur later zijn?

2. Miepjezenuwacht

4 jul 2016
    85
    6
    8
    Nu voor de 3e keer zwanger met gebruik van die testen! Zeer positief! Geeft heel duidelijk smiley wanneer beste dag is om te vrijen ( en die dag voelde ik eisprong ook). Wij hebben om de dag gevreeen.

3. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Ikhad degene die de 4 beste dagen aangeeft (3 x knipperende smiley en 1 vaste). Dit deed hij ook netjes maar geloofde opdat moment er al niks van. Veel te vroeg met mijn lange cyclussen en merk goed aan mijn lichaam wanneer eisprong ongeveer komt. Andere ovulatietesten gaven ook geen positieve resultaten. Uiteindelijk had ik pas een week na de positieve cb een echte eisprong (test en lichamelijke signalen en overeenkomstig met normale LF tot menstruatie)
    Ik gebruik ze dus nooit meer. Voor dat geld en er ook nog naast zitten. De simpele variant van de cb heb ook geen ervaring mee

4. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Ik heb er goede ervaring mee! Niet die met dubbele hormoonindicator maar de gewone. Paar maanden alleen die gebruikt maar deze maand de goedkope van 2Bsure en dan bevestigen met CB. Werkt goed!

5. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Maar geeft deze de lhpiek aan? Dus dat je dan een smiley krijgt?

6. Teddie86

Ja het werkt hetzelfde als andere ovulatietesten. De smiley betekent positief. Je kan digitaal ook de gebruiksaanwijzing bekijken als je wilt misschien geeft dat je wat meer duidelijkheid.

7. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ik heb ze nog niet gekocht, hihi. Vind ze vrij prijzig dus wilde eerst even horen wat de ervaringen waren hihiz

8. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Ik heb ook de roze! Zeer blij mee! Heb ze online besteld bij plein ofzo daar waren ze toen het goedkoopst. Meteen 20 gedaan, maar zoveel heb ik er niet nodig! Ik gebruik er namelijk action testen naast, zodra daar een streep op komt, ga ik met de CB beginnen, dan weet ik namelijk zekerder wanneer mn ei is vanwege smiley, van die stomme streepjes werd ik zelf heel onzeker.

Vandaag had ik een positieve CB test, maar de action test bleef licht.

9. Teddie86

Ja dat dacht ik al, vandaar dat ik ook zei digitaal :). Op de site van CB kun je de handleidingen downloaden. Ik voeg even foto toe van mij 2Bsure testen en de check met de CB. Scheelt mega in de portemonnee. Misschien kun je het ook zo doen :).

10. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Zo deed ik het ook, ik gebruikte goedkopere testen van zwanger & kids en alleen cb smiley test als dipstick donker genoeg leek te zijn. Scheelt aanzienlijk in de kosten want ze zijn wel prijzig inderdaad. Hier al twee keer met een goed resultaat :)

11. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Ja dat doe ik dus ook

12. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Top! Dankjewel, dan ga ik die direct even aanschaffen. Vol goede moed de nieuwe ronde in!

13. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Vond ze echt veel te duur... Hier action testen gebruikt.
    En een ronde gebruiken wil niet zo heel veel zeggen. Tenzij je cyclus iedere maand exact hetzelfde is. Er kan Nl sltijd verschil inzitten.

Deel Deze Pagina