Wij weten sinds kort dat we in verwachting zijn van onze tweede. Nu zijn we opzoek naar zowel een jongensnaam als een meisjes naam die past bij de naam van onze eerste. We willen een makkelijke naam als eerste naam. Eentje die zowel in Nederland te gebruiken is, maar die internationaal ook voorkomt. De tweede naam is iets specialer. Stoerder. Gekker. Ik hou niet van geknutselde namen 'die je nooit hoort' of namen met een rare spelling. We willen het geslacht van dit kuikentje niet weten, dus zowel jongens als meiden namen graag .
Ik doe later even een poging voor een jongen. Hier dus voor een meisje. Ik hoop dat ik een beetje in de goede richting zit. Eerste naam: Eva Rosa Emma Evi Nina Julia Mirte, Mirthe Sophie Isa Tess, Tessa Luna Julie Veerle Lauren Aimée Loïs Esmée Leah Noa Milou Lotte Tweede naam: Vesper Charly Marly Teddy, Teddie Roxy Abby Jessie Lexie Coco Mae Gwen Lou Nouk Sky, Skyler Eden Holly Nika Ruby
Gefeliciteerd! Moeilijke opdracht hopelijk zit ik een beetje in de richting! Lisa James Eva Teddy Nova Storm Belle Ivy Nina Leona Thomas Benja Felix Bodhi Casper Dean Ruben Maximus Sam Rover
Jongensnamen: Eerste naam: Samuel Matthijs, Mathijs Ruben Jonas Joris Thomas Levi Hugo Julian Tobias Mats Noud Milan Simon Thijmen Max Rick Stan Sven Niels Sam Tweede naam: Dex Kick Ziggy Flynn Jax Logan Quint Bodhi Scott Caleb Eli Lux Lenny Lennox
Eerste naam meisje: Lou Lena Marit Britt Mare Maren Jente Linde Lara Rona Noor Rianne Leah Nina Floor Tweede naam meisje: Macy Sadie Vedra Vita Beryl Harper Elody Meggy Stacey Pearl Vanity Fajah Faith Grace Kenzi Finley Sierra Brooklyn Charlie Cambria Loxley Eerste naam jongen: Hidde Dex Jort Laurens Quinn Brett Pepijn Tygo Luke Kay Jonah Mats Steijn Sjors Max Tweede naam jongen: Jinx Phoenix Lennon Ilay Blake Cole Destin Tex Jenoah Lamar Silver Hunter River Riff Dayley Keaton Brentley Bryant
Sara Jackie & Anna Robijn Emma Bobby Leah Malin Lisa Charlie Loïs Ivy Lotte Aileen Luna Marijn Mara Dagmar Nina Enora David Roan Dean Jayden Jason Mika Lucas Jordi Luke Marino Sam Daniël Simon Fedde
Wat lief dat jullie zo meedenken! Ik ben zelf ook dol op Anna (als eerste naam) en James (als tweede naam voor een jongen). En die zie ik nu toevallig ook voorbij komen. Jullie snappen wel precies waar we naar op zoek zijn. Thanks ladies!